FANDOM

Заткни Патякалку
Локація Очисний Завод Уошберна
Видає Ц3Н30Р
Рівень 50
Нагорода 19554 XP, 4 ерідія, модифікатор гранат / ракетниця
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Заткни Патякалку (англ. Freedom of Speech) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видається Ц3Н30Ром в локації Очисний Завод Уошберна. Виконується в локації Маяк Магнуса.

ОписРедагувати

"Довбана цензура."

На Очисному Заводі Уошберна Вам зустрівся несправний гіперіонівський вантажник на им'я Ц3Н30Р. Схоже, він одержимий ідеєю цензури будь-якої «аморальної» поведінки на Пандорі. Ц3Н30Р попросив Вас вступити в битву зі словоблудством. Бандитський діджей збирається виплеснути в ефір потік лайки з радіовежі. Ц3Н30Р хоче, щоб Ви знайшли цього діджея та убили його перш, ніж той встигне вилаятися в прямому ефірі.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Ц3Н30Р пропонує завдання вбити Ді-Джея Таннера одразу, як тільки локація Маяк Магнуса стане доступна. Піратська радіостанція Таннера розташована на Острові AM-FM, ізольованому пагорбі з плоскою вершиною та крутими схилами, поряд з піратськими анклавами під маяком. Пірати тут звичайних типів і Таннер являє собою добре захищену щитом ціль. Його радіообладнання повинне бути знищене після того, як Ви уб'єте Таннера. Це можна виконати або піднявшись на будівлю з радіообладнанням, або стріляючи з відстані.

"Пандора може бути повною вбивства, крадіжок і канібалізму, але Ви принаймі гарантували, що ніхто не буде використовувати ненормативну лексику."

Випадкова вікі