FANDOM

Заповітна Зона (Завдання)
Заповытна Зона.png
Локація Заповітна Зона
Видає Роланд
Рівень 20
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Заповітна Зона (англ. Bright Lights, Flying City) - дванадцяте сюжетне завдання в Borderlands 2. Видається Роландом. Виконується в локації Заповітна Зона.

ОписРедагувати

Ви повернулися до Сховища, але у Червоної Варти все ще відсутній план боротьби з Красунчиком Джеком. Вам варто обсудити подальші дії з Роландом.

Щоб Джек не зміг пробудити Воїна, ви повинні вимкнути штучний інтелект Ангела. Гіперіонівське захисне поле - перша перепона на шляху до зони керування Ангелом - можна вимкнути тільки за допомогою пристрою, створеного «Гіперіоном». Роланд вважає, що з цією роллю впорається Клептреп - але для цього роботу знадобиться особливий софт. Вірогідно, ця програма є у Мордекая, котрий останні п'ять років шпигував за співробітниками «Гіперіону» та крав його майно.

Проте є невелика проблема - програма для Клептрепа записана на чипі, котрий зашитий в нашійник Дзьобика, птаха Мордекая. ПІд час бою в Тундра-Експрес солдати «Гіперіону» викрали Дзьобика, і зараз він знаходится в лоні Гіперіонської Заповітної Зони. Ви отримаєте програму, якщо врятуєте Дзьобика. Мордекай вважає, що птах знаходиться в одній з в'язничних камер заповідної зони. Але спочатку вам потрібно пробратися в заповідну зону. Мордекай порадив вам проникнути через вхід в зоні завантаження.

Чорний вхід закритий; Мордекай радить вам завдавати ураження вантажникам, які знаходяться коло входу. «Інспектори» вилетять, щоб надати допомогу пошкодженим роботам, і тоді ви зможете проникнути в заповітну зону.

Мордекай вважає, що Дзьобик знаходиться в одній з в'язничних камер заповідної зони.

ВАЖЛИВО! Ні в якому випадку не намагайтесь скоротити шлях, перелізаючи через водоспад. В цьому випадку завдання буде працювати некоректно і відчинити камеру Дзьобика буде неможливо!

Нажаль, під дією ерідія птах мутував та перетворився в величезного божевільного монстра-вбивцю. Мордекай доручив вам ослабити пташку, щоб в неї можна було всадити дротик зі снодійним.

Дзьобик з'їхав з глузду через отруєння ерідієм, але все ж тепер він у безпеці - з вашою допомогою Мордекаю вдалося приспати птаха. Зараз вам потрібно просто витягнути мікрочип з програмою із нашийника.

Програма дісталася дорогою ціною, але ви все ж відібрали її у Дзьобика. Присягнувши помститися Красунчику Джеку за смерть птаха, Мордекай доручив вам доставити програму Клептрепу.

ЦіліРедагувати

  • Відправитись до Заповітної Зони.
  • Знайти Мордекая.
  • Проникнути на територію доку.
  • Завдати пошкодження вантажникам.
  • Знайти камери.
  • Знайти Клювика.
  • Послабити Дзьобика
  • Здобути програму для Клептрепа.
  • Доставити програму Клептрепу.
  • Зібрати зразки шлаку (Додатково).

ПроходженняРедагувати

Добираємось до Заповітної Зони. На вершині скелі знайдемо Мордекая. Він безсумнівно допоможе нам з апгрейдом для Клептрепа, якщо ми відшукаємо його птаха - Дзьобика. Направляемось до воріт, намагаємося відчинити їх. З'являться роботи, розстрілюємо їх так, щоб тільки поранити. Наприклад, можемо прострілити ногу. Три покалічених роботи і ворота відчиняться, звідки вийде поповнення. Входимо до доків, зачищуємо місцевість. З мосту зістрибнемо вліво, вб'ємо противників та доберемось до камер. Клювика тут не знаходимо, так як Джек повідомляє нам, що він забрав його для дослідів. Дістаємося до майданчика, де на нас нападає Зашлакований Дзьобик. Він безперервно змінює свої можливості, проте найстрашніша з них - корозія. Головне, постараємося ухилятися, як тільки Дзьобик пікірує прямо на нас. Отримавши перемогу, Мордекай уколює снодійне в птаха, і ми можемо взяти програму з нашійника. По короткому шляху залишаємо це місце (стрибаючи вниз) і доставляємо програму Клептрепу в Сховищі.

"Ціна була високою, але ви забезпечили успішне проходження повз першу перешкоду, щоб дістатися до ядра управління Ангела".

ПриміткиРедагувати

  • Зразки шлаку для виконання додаткової цілі завдання, можуть випасти зі скаґів та вантажників.
  • В кінці місії, після того, як Мордекай почне стріляти вибуховими набоями, він буде продовжувати використовувати смертельну амуніцію до тих пір, доки гравець не залишить локацію. Це буде продовжуватись, якщо ви повернетесь в Доки і вороги відродяться.
  • Якщо бій із Зашлакованим Дзьобиком перервати до його смерті, вийшовши з гри, то його буде видно зі входу в локацію. Якщо вистрілити в нього поза межею арени, то стане видно його смужку з рівнем здоров'я.
  • З Зашлакованого Дзьобика може випасти легендарна гвинтівка Черепостріл.

Випадкова вікі