FANDOM

Записати і Сховати
Локація Нагір'я
Видає Патріція Танніс
Рівень 16
Нагорода 2611 XP, 4 ерідія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Записати і Сховати (англ. Hidden Journals) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Патріція Танніс в локації Сховище. Виконується в локації Нагір'я.

ОписРедагувати

Як божевільному інтроверту з синдромом Аспергера вдалося вижити в Сховищі?

У Патріції Танніс, археолога-мізантропа, є дві звички. По-перше, вона детально змальовує свої психози в аудіощоденниках. По-друге, через параноїдальний жах вона ці щоденники ховає. Цілий комплект таких щоденників Танніс заховала в Нагір'ї і зараз хоче, щоб Ви їх їй повернули.

ЦіліРедагувати

  • Взяти ЕХО Танніс: 0/4.

КартаРедагувати

ПроходженняРедагувати

Один ЕХО-запис (карта поз. 7) знаходиться в кімнаті, доступ до якої заблоковано електрикою, на Гіперіонівській базі під назвою Башта ізотопних рекламацій. Кабель над кімнатюю веде до вимикача на стіні башти. Район насичено патрулюється вантажниками. Вистріливши в вимикача, Ви отримаєте доступ до ЕХО. Цей район також відвідується під час виконання місії Вершина 3: Я лише перевірю.

Інший ЕХО-запис (карта поз. 2) розміщено під мостом Блейка. Сходи ведуть до платформи з балками, по яким Вам потрібно здійснити небезпечного стрибка для потрапляння в кімнату з ЕХО-записом. У випадку невдачі Ви впадете вниз з платіформи прямо до району, населеного землетрясами. ЕХО розміщено близько до ящиків зі здобиччю (гроші, набої), які знаходяться по іншу сторону кімнати. Фізика гри дозволить "засмоктати" ЕХО крізь стіну, якщо Ви будете підбирати знайдене утримуючи клавішу "Е". Вказані дії допоможуть Вам уникнути стрибків по балкам.

Журнал (карта поз. 3) Танніс на ставку старого Кренкі представляє подвійну проблему. Розправившись з незначними вантажниками і зажерливусами щоб досягти ставка, Ви знайдете ЕХО-запис у човні під прицілом гармат прикордонної турелі і також під захистом Шибайголового Вогняного Землетряса. Попередження турелі буде запущено на деякій відстані від ЕХО-запису, але Ви зможете безпечно підняти журнал. З іншої сторони Вогняний Землетряс може виявитись смертельним сюрпризом для незахищеного на даний момент гравця. Можна укритися в халупі на ставку, але найкращий варіант - зайняти снайперську позицію на вході до району, біля паркану, що стоїть коло скель.

З останнім ЕХО (карта поз. 8) біля Млину пінного струмка не повинно виникнути ніяких складнощів. Ехо знаходиться в контенері. Щоб відкрити грати контейнера, Вам необхідно вистрілити по двом продуктам життєдіяльності зажерливусів і звільнити грати.

"Ви отримали журнали Танніс, в процессі дізнавшись трішки про носові кровотечі."

Текст записівРедагувати

  • Я незабаром помру. Роланд переселив мене в Сховище, як він сказав, задля моеї безпеки. Але мене трусить від тупих жителів міста. Сьогодні дівчина сказала мені: «Привіт!». Я спокійно поглянула на неї, а сама беззвучно верещала всередині, міркуючи, як уникнути цієї небажаної взаємодії. Моє обличча почервоніло від напруги, кровоносна судина в носі лопнула, і з ніздрів вдарив струмінь крові, який забризкав нас обох. Дівчина закричала та киниулась навтьоки. Я була дуже задоволена, але, боюся, фонтани крові з обличчя - не краща стратегія для ухиляння від розмов.
  • Ті ж питання встали переді мною сьогодні, доки я прибивала здохлого скаґа до своїх дверей, щоб ніхто до них не підходив. Для чого Джеку ключ від Хранилища? Невже ключ просто заряджався у мене, доки Джек не вирвав його з моїх закривавлених рук? Чи чекав він моменту, щоб обрушити свою міць на Пандору та змусити ерідій піднятися з-під землі? Чи готувався він відчинити нові руїни прибульців? Я досліджую це питання, коли зроблю стіни свого дому звуконепроникними. Можливо, це позбавить мене від безперервного сміху жителів Сховища.
  • Я знайшла легенди про древнього воїна-прибульця. В них говориться про чарівного ключа, який може повернути його до життя. Якщо мої гіпотези правильні - як завжди - в легендах говориться про Ключ до Сховища. А ще, коли я йшла з магазину, один хлопець сказав, що я красива. Моя реакція була м'якою... я просиділа три години над відром, намагаючись блювонути.
  • Вчора я розмовляла з іншою людською істотою. Звичайно, якщо мої хрипи жаху можна сприйняти за мову. Але Роланд не заперечував. Він запитав, чому Джек не оживить Воїна, якщо ключ у нього. Я сказала, що ключ потрібно зарядити ерідієм, тому Джек зайнявся здобиччю корисних копалин. Він кивнув і мовчки витер бризки моеї слини з обличчя. Я повернулася додому, збентежена не тільки тим, що він не виказав відрази до моєї поведінки, але й тим, що він теж не визвав у мене відрази. Вперше мені здалося, що я змогла б жити в Сховищі. Вперше мені здалося, що... я можу вилікуватися.

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі