FANDOM

Ця стаття стосується завдання. Для інших цілей дивіться Зажерливус Неприбацаний.
Зажерливус Неприбацаний (завдання)
Зажерливус Неприбацаний
Локація Скеля Світлоракка
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 50
Нагорода $26010, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велике Полювання Сера Хаммерлока
Тип завдання Побічне

Зажерливус Неприбацаний (завдання) (англ. Voracidous the Invincible (mission)) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок в локації Грот Мисливця. Виконується в локації Скеля Світлоракка.

ОписРедагувати

"Небезпечно йти одному. Серйозно!"

ЦіліРедагувати

  • Перемогти Зажерливуса Неприбацаного.

ПроходженняРедагувати

Після місії Який Великий Професор Загине!, Сер Хаммерлок матиме нове завдання в локації Грот Мисливця, котре називається Зажерливус Неприбацаний. Завдання відбувається у відгалудженні Скелі Світлоракка, котре налаштовано як арена. На арену можна потрапити лише сплативши вісім зливків ерідія біля воріт, а поблизу розташовані різні засоби для допомоги в підготовці до бою, що наближається: торгівельні автомати, включно з торговим автоматом із боєприпасами, торговим автоматом Доктора Зеда, а також Станцією Налаштування Персонажа.

Як тільки Зажерливуса було ушкоджено, його риска здоров'я з'являється в верхній частині екрану, а Вождь Нґвату прийде з порталу над Зажерливусом і вхідні ворота зачиняться. Спочатку, Зажерливус не має щитів і має відносно мало здоров'я, порівняно з деякими іншими рейдовими босами, проте Вождь Нґвату має неймовірну кількість очок ємності щита і не більший рівень здоров'я, ніж у звичайних ворогів-бандитів.

В першій фазі, Вождь Нґвату переслідуватиме і стрілятиме променями блискавки. Це швидко виснажуватиме щити персонажів і, якщо Зажерливус буде в діапазоні дії, дасть йому дуже малу кількість ємності щита. Час від часу він також робить в арені широку атаку, котра завдає дуже малого ушкодження.

Особисто Зажерливус триматиме свою відстань, доки він не вистрілить залпом з трьох корозійних шипів і потім стрибне на свою ціль. Шипи залишаються встромленими в землю і через деякий час вибухають великим корозійним вибухом. Цей вибух також завдає ушкодження й самому Зажерливусу, проте зовсім невелике для нього, в той час, як дуже летальне для гравців. Бути ураженим більш ніж одним таким, означає миттєву смерть.

Після того, як достатньо часу сплинуло, з'являться чотири коротуни Дикуни-Вбивці з чотирьох тотемів, що розташовані в протилежних кутках арени і атакуватимуть Вождя Нґвату. З цього моменту Вождь Нґвату передає увесь щит, який у нього залишився, Зажерливусу, в той час, як сам Зажерливус стає ворожим до нього і всіх Дикунів-Убивць. З цього моменту ще чотири коротуни з'являться. Як тільки Вождь Нґвату буде убитим, Зажерливус отримує свою справжню силу і атакуватиме швидше, виростає до свого повного розміру, в той час, як також отримує можливість атакувати двома Нова-вибухами.

"Рейдовий бос, шмейдовий бос!"

ПриміткиРедагувати

  • Якщо Вождь виживає після передачі щита до Зажерливуса, або він захищений Шукачами Хранилища достатньо довго, то він забере свого щита назад і посилить себе, залишаючи Зажерливуса без будь-якого щита вразливим до атак. Проте, як тільки Зажерливус досягає біля 20% здоров'я, щит автоматично перейде до Зажерливуса, за умови, що Вождь ще живий.
  • Вождь може бути застреленим з гвинтівки Порушник, але це роздратує Зажерливуса, що стає причиною випускання Нова-вибухів. Зажерливус не виросте до свого фактичного розміру і випускатиме Нова-вибухи настільки довго, наскільки Вождь залишатиметься живим.

Акстон - Зажерливус Неприбацаний (Велике Полювання Сера Хаммерлока)04:07

Акстон - Зажерливус Неприбацаний (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі