FANDOM

Загибель
Загибель.png
Локація Сховище
Видає ЕХО-запис
Рівень 24
Нагорода Бич, 5716ХР
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Загибель (англ. The Bane) - побічне завдання в Borderlands 2. Завдання можна отримати, підібравши ЕХО-запис з трупа біля бару Моксі в локації Сховище. Виконується в локаціях Сховище, Піски і Лінчвуд. Завдання стає активним, після сюжетного завдання М’ясник - Раз і Назавжди.

ОписРедагувати

Чи достатньо у Вас сміливості та/або дурості для того, щоб відправитись на пошуки проклятої зброї?

До вас дійшли чутки про потужну прокляту зброю під назвою Бич. Можливо, за допомогою Маркуса вам пощастить знайти цю легендарну зброю.

ЦіліРедагувати

  • Спитати Маркуса про «Бич».
  • Взяти ЕХО Горація.
  • Взяти ЕХО МакНелі.
  • Взяти ЕХО Гора.
  • Знайти «Бич» на кладовищі.

ПроходженняРедагувати

Ідіть до Маркуса та спитайте його про Бич. Після цього, перемістіться до локації Піски та відшукайте Горація. Він знаходиться за гаражем Еллі в каньйоні з мурахопавуками. Візьміть запис з мертвого Горація та їдьте до табору Реднеків. Не доїзжаючи до табору Реднеків, поверніть направо в ущелину. Там, біля будиночка, ви зустрінете шибайголового психа МакНелі. Візьміть запис з трупа психа та відправляйтеся в Лінчвуд. Знайдіть ЕХО Гора та йдіть на кладовище Лінчвуда. В одній з могил на вас чекатиме унікальна зброя Бич.

КартаРедагувати

"Ви успішно відшукали міфічну зброю, відому під назвою «Бич». Вітаємо. Можливо."

ГалереяРедагувати

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі