FANDOM

Завтра Ніколи Не Вмре
Завтра Ніколи Не Вмре.jpg
Локація Серце Пустелі - Кладовище
Видає Мордекай
Рівень 28
Нагорода 6983 XP, 4 ерідію
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Завтра Ніколи Не Вмре (англ. This Just In) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Мордекай в локації Сховище. Виконується в локації Серце Пустелі - Кладовище.

ОписРедагувати

"Правда - поняття відносне. На відміну від постріла в голову."

З тих пір, як Ви прибули на Пандору, Хантер Хеллквіст із «Гіперіонівського Правдомовлення» поширює брехливі вигадки про Ваші дії. Мордекай з'ясував, звідки ведеться трансляція, та попросив Вас назавжди її заглушити.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Гіперіонівська служба знаходиться недалеко від станції швидкого переміщення (див. карту). Підніміться на ліфті та відкрийте одні з двох дверей в радіорубку. Там на Вас буде чекати Хантер Хеллквіст.

Хеллквіст - шибайголовий противник, з відповідним енергетичним щитом, екіпірований пістолетом-кулеметом. На спині у нього апарат, схожий на бумбокс, для запуску особливої атаки у вигляді імпульсу. На додачу, йому на підтримку буде вислано роботів. Електрична зброя допоможе збити заряд його щита, а корозійна - розправитися з роботами. Біля радіостанції також можна знайти кружляючих ракків, котрі можуть втрутитися в бій.

"Зі смертю Хантера Хеллквіста, люди не ризикують думати, що Ви - жахливий, страшний, поїдаючий дітей монстр. Якщо тільки Ви не Шибзостріл. Він, все ще, завдає незручностей людям."

ПриміткиРедагувати

  • Переклад - посилання на фільм про Джеймса Бонда "Завтра ніколи не вмре".
  • "Це є так!" - шоу-новини ЕХО, що транслюють нещодавні події відносно пригод Шукачів Хранилища в Borderlands 2. Ці останні події, що розповідає Хантер Хеллквіст через Гіперіонську службу Правди, запропонують Вам резюме того, що відбулося після останньої сюжетної місії, спотворене, щоб відповідати пропагандистському стилю Красунчика Джека.
  • При вбивстві Хеллквіста, існує підвищений шанс випадіння легендарного щита Крапчик.
  • Якщо, перед вбивством Хантера Хеллквіста, вимкнути його рацію на спині, то Ви отримаєте внутрішньоігрове досягнення Кінець програми.

Випадкова вікі