FANDOM

Після отримання завданняРедагувати

Уна Баха: Дякую за те, що взялися за мою роботу. "Гіперіон" пограбував мого дядечка Тедді і вислав його помирати на цю пахву планети. Мені потрібно, щоб Ви пошукали його хижу в Серці Пустелі - Пустці для дечого, чим я можу скористатися, щоб помститися за його смерть.

Наближаючись до хижі ТеддіРедагувати

Уна Баха: Вам буде потрібен доступ до секретної лабораторії мого дядечка. Знайдіть деякі докази того, що Гіперіон викрав його розробки зброї--Бог свідок, клан Баха отримує те, що їм заборгували.

Уна Баха: Тут десь є прихований важіль, котрий пропустить Вас до підвалу Тедді.

Заходячи до підвалу ТеддіРедагувати

Уна Баха: Тедді, як і більшість людей на Пандорі, мабуть зберіг всю свою ЕХО-кореспонденцію. Знайдіть щось, що доводить причетність "Гіперіону" до крадіжки його розробок, таким чином я зможу засудити їх до смерті.

Доказ #1Редагувати

Т.К. Баха: Отже, перший день на Пандорі. Дружина не дуже задоволена переїздом, але я впевнений, що все буде добре. Це початок нового життя!

Доказ #2Редагувати

Т.К. Баха: Ну що ж, моя дружина мертва.

Доказ #3Редагувати

Т.К. Баха: Меріен з'їв величезний скаґ на ім'я Шрам. Коли я поховаю її з Дамським Пальчиком, цим маленьким гарненьким пістолетом, котрого я для неї зробив, я подивлюся, чи зможу я помститися. Твоя смерть не буде марною, Меріен - я обіцяю тобі це!

Доказ #4Редагувати

Т.К. Баха: Шрам засліпив мене і з'їв мою ногу.

Доказ #5Редагувати

Т.К. Баха: Можливо я сліпий, покалічений, удівець, та це не означає, що все втрачено. Зустрів якихось людей, що шукають Хранилище - я пожартував пару разів "Ще побачимось", але вони не врубались. А, і я знайшов старе повідомлення, що я отримав від "Гіперіону" декілька років тому. Заховав його в кутку для надійності - ох-х, ракк його забери. Бандити. Ну, я впевнений, що все буде гаразд.

Доказ #6Редагувати

Містер Блейк: Містере Баха, нам в "Гіперіоні" так сподобалася ваша модель "Хвиля", що ми вирішили... привласнити її. Наші кіллери уже на шляху до Вашого дому на Ісолусі. Між нами, містере Баха, я пропоную Вам залишити цю зоряну систему до того, як вони прибудуть.

Уна Баха: Чудово - це те, що я сподівалася почути! Тепер, якщо Ви зможете знайти креслення зброї, яку вони викрали, я віддам Вам найпершу зброю, що мій дядечко дав мені.

Креслення Ті-КеяРедагувати

Гіперіон: Привіт, найманцю. Якщо Ви повернете ці секретні документи до корпорації "Гіперіон", ми можемо запропонувати більше ніж ця небога містера Бахи зможе заплатити. Гарну гіперіонівську зброю, наприклад.

Уна Баха: Не слухайте цих корпоративних злодіїв - ми обидва знаємо, що мій дядечко заслуговує на справедливість! І я віддам першу зброю, яку дядечко Тедді зробив для мене!

Закінчення: Відправлення креслення до УниРедагувати

Уна Баха: Дякую Вам. "Гіперіону" доведеться витрачати мільярди на оплату юридичних послуг, як тільки це потрапить до суду! Вибачте, я не можу запропонувати Вам більше.

Закінчення: Відправлення креслення до "Гіперіону"Редагувати

Уна Баха: Ви продалися! Я не забуду цього!

Гіперіон: "Гіперіон" дякує Вам за допомогу в цьому питанні. Ми все ще збираємося вбити Вас.

Випадкова вікі