FANDOM

Жнець (англ. Reaper) – навичок Майї, який знаходиться в 4-му ярусі гілки Катаклізм.

«Ой на горі женці жнуть, Ой на горі вороги мруть»

ОписРедагувати

Ушкодження з вогнепальної зброї, що завдане ворогу, котрий має більше ніж 50% свого здоров'я в залишку, завдає додаткового ушкодження.

ЕфектРедагувати

  • Ушкодження зброї: +8% за рівень.

Розвиток навичкаРедагувати

Рівень 1 2 3 4 5
Ушкодження від зброї +8 +16 +24 +32+40%

Рівень 6 7 8 9 10 11
Ушкодження від зброї +48 +56 +64 +72 +80+88%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Лисичка, Завойовниця та Легендарна Завойовниця

Ушкодження по площіРедагувати

На відміну від інших посилень ушкодження вогнепальної зброї, навичок Жнець впливає лише на деякі типи ушкодження по площі. Жнець не впливає на ушкодження по площі зброї, якщо тільки це ушкодження не рахується в якості ушкодження гранат та може активувати навичок Кривава Мара, але не Кров Через Край. Ушкодження по площі, яке посилюється навичком Жнець включає таку зброю:

ПриміткиРедагувати

  • Жнець діє на усіх ворогів, що мають більше ніж 50% здоров'я. Це стосується ворогів з повним здоров'ям, але вичерпаними зарядами щитів. В результаті, вороги зі щитами отримають збільшене пошкодження, доки їх щити не будуть вичерпані повністю, а їх здоров'я - наполовину.
  • Жнець добре поєднується з потужною зброєю, такою як гвинтівки або ракетниці. Збільшене пошкодження по першим 50% здоров'я ворога, напевно, одразу ж знесе й решту 50%.
  • Бонус ушкодження є мультиплікативним.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі