FANDOM

Еґрусський Кошмар
Червонка.jpg
Локація Грот Мисливця
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 50
Нагорода $6502, 19554 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велике Полювання Сера Хаммерлока
Тип завдання Побічне

Еґрусський Кошмар (англ. Big Feet) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок. Виконується в локації Скеля Світлоракка.

ОписРедагувати

"Порада від старого слідопита: якщо хочете знайти щось, використовуйте свої очі."

Від хижі ведуть величезні трикутні сліди. Хаммерлок запропонував піти по них і вступити до бою з тим, хто їх залишив.

ЦіліРедагувати

  • Знайти сліди.
  • Вислідити чудовисько.
  • Убити чудовисько.

ВиконанняРедагувати

Чудовисько в локації Скеля Світлоракка велике і залишило ряд гігантських круглих слідів позаду: не тільки в м'якій землі, але й також у твердій скелі. Один з цих слідів буде підсвічений зеленим і, одразу після виявлення, місія може продовжитись. Сліди ведуть до Великого стрімчака, де потвора, що створила їх, похована в землі. Потвора - це кристаліск на ім'я Червонка.

Червонка повільно пересувається і представляє собою легку ціль. В результаті вибухового ушкодження, спрямованого в його тулуб і по ногам, буде високе число критичних влучень.

Еґрусський Кошмар карта.jpg

Зелена точка - перший слід, червона точка - Червонка.

"Чудово! Ви маєте очі яструба, а бойові навички - як у яструба, що тримає ракетницю."

ПриміткиРедагувати

  • Якщо сліди виявлені після того, як Червонку вбито, друга і третя цілі завдання не обновляться, запобігаючи завершенню місії. Перезапуск Borderlands 2 оновлює появу звіра, дозволяючи "Еґрусському Кошмару" просуватися далі.
  • Якщо Червонку вбито до того, як Хаммерлок закінчить говорити, то потім ціль не буде відмічена, як завершена, вимагаючи ще одну спробу завершити місію.
  • Назва завдання - посилання на твір Г.Ф. Лавкрафта "Кошмар Данвіча".

Акстон - Еґрусський Кошмар (Велике Полювання Сера Хаммерлока)19:42

Акстон - Еґрусський Кошмар (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі