FANDOM

Ехой, щури наземні!
Теплий Прийом
Локація Оаза
Видає Шейд
Рівень 50
Нагорода $6502, 29331 XP, щит / автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Ехой, щури наземні! (англ. A Warm Welcome) - найперше сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Ви починаєте пошуки Скарбу Пісків у місті під назвою Оаза. Воно знаходиться посеред пустелі. На Оазу напали бандити, котрі заявляють, що працюють на якогось Гіпноса. Людина на ім'я Шейд, ймовірно житель міста, просить Вас очистити місто.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Це завдання з'явиться у Вас, як тільки Ви перший раз потрапите до локації Оаза. Ідіть вниз по схилу до міста. Як тільки Ви в нього увійдете на Вас нападуть пірати під головуванням Безбородого. Після того, як Ви переб'єте всіх піратів, з'явиться їх командир. Рівень здоров'я у Безбородого більший, ніж у решти, але з ним не повинно виникнути великих проблем. Після бою знайдить Шейда та здайте йому завдання.

"Ви очистили Оазу від піратів і зустріли ексцентричного Шейда. Тепер час закатати рукава (метафорично), забруднитися (метафорично)" і належним чином розпочати Ваше завдання, щоб знайти гору здобичі (не метафорично)".

ПриміткиРедагувати

  • З Безбородого може випасти унікальний автомат Смердючка.
  • Безбородий з'являється тільки один раз за проходження.

Випадкова вікі