FANDOM

Ерідій - корисна копалина з гри Borderlands 2, яке виявили на Пандорі після того, як перші шукачі відкрили Хранилище, знищивши Руйнатора. Ерідій виглядає, як фіолетова руда з невеликим світінням. Ерідій добувається в шахтах по всій Пандорі, наприклад в Лінчвуді і Тундрі-Експрес потім очищається і плавиться в злитки. Злитки Ерідію часто падають з шибайголових супротивників, але можуть виявитися і в звичайній шафці або контейнері. Можуть зустрічатися в двох варіантах: по 1 злитку і відразу по 4.

Чорний РинокРедагувати

В Сховищі живе наш старий знайомий - Шизанутий Ерл, який тепер заправляє Чорним Ринком. На ринку є багато різних покращень:

  • Покращення для банку (+2 за ранг)
  • Покращення для рюкзака (+3 за ранг)
  • Покращення для гранат (+1 за ранг)

Кожне Покращення має 5 рангів, але після доповнення Величний Шукач Хранилища, яке вийшло 2 квітня 2013 року, рангів стало 7. Вартість рангу = вартість попереднього рангу + 4. Тобто, перший ранг вимагає 4 ерідія, другий - 8, третій - 12, четвертий - 16, п'ятий - 20. Ціна двох нових рангів не підкоряється цій формулі: шостий коштує 50, а сьомий - 100.

Цікаві фактиРедагувати

Крихітка Тіна Штурмує Лігво ДраконаРедагувати

Для тих, хто накопичив багато Ерідія, і не знає куди його витратити, доповнення Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона принесло нові способи:

  • За допомогою 5 од. в особливих скринях з кубиками можна підвищити шанс випадання рідкісної зброї.
  • За допомогою 2 од. можна привести в дію Луто-автомат Крихітки Тіни, в якому може попадатися будь-які манатки, аж до легендарної і перламутрової. Також це єдиний ігровий автомат, в якому є шанс випадання кристалів серафімів. Пара таких автоматів є в барі Моксі - "Грог і Кралі".
  • За допомогою 1 од. (на РІШХ і РВШХ потрібно 2 одиниці) можна активувати спеціальні вівтарі, які на короткий час можуть поліпшити різноманітні параметри персонажа.
  • 5 од. можна згодувати Хвостодупичу після виконання основної сюжетної лінії доповнення і вона обдарує гравця цінними манатками. Годувати можна необмежену кількість разів.

Випадкова вікі