FANDOM

Попередження!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри.
Елена Пірс
Helenapierce.png
Правило лівої руки: "Не дайте аморальним типам вас оточити"
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Мертва
Локація Нова Гавань
Гра Borderlands
Озвучка Сьюзен Робертс

Елена Пірс (англ. Helena Pierce) - один з основних персонажів у Borderlands.

ОписРедагувати

Адміністратор міста Нова Гавань, має роботизовану ліву руку, а ліва половина обличчя вкрита шрамами. Її офіс знаходиться на головній площі містечка, на південь від входу, поруч із транспортним терміналом та станцією Новий-Ви.

Вже певний час перебуває на Пандорі, віддано захищає жителів міста Нова Гавань. Негативно ставиться до того, що корпорація Даль залишила планету, таким чином випустивши на волю велику кількість ув'язнених. Протистоїть меті Червоного Списа, який намагається зробити місто своїм, не ладнає із Стілл.

Роль у гріРедагувати

BorderlandsРедагувати

Більшість завдань у Новій Гавані можна отримати від неї. Елена Пірс спочатку зустрічає героя непривітно і пропонує підвищити авторитет новоприбулого (-лої), запропонувавши завдання Енергію Людям.

Після виконання завдання, її ставлення дещо покращується і жінка спрямовує героя, як і всіх шукачів Хранилища, до Патриції Танніс.

Borderlands 2Редагувати

Із зібраних ЕХО-записів Елени Пірс стає зрозумілим, що вона із групою людей прямували поїздом до Сховища, але їх перехопили Красунчик Джек та Вільгельм. Перш ніж її убити, Красунчик поцікавився, чому її обличчя виглядає так, ніби по ньому «наждаком проїхались». На що жінка сказала, що це сталось через її чоловіка, який подарував їй каблучку із перлиною скаґа, що несподівано виділяти феромони, на які і збіглись голодні тварини.

ЗавданняРедагувати

Вирізані ЖурналиРедагувати

Основна стаття: Елена Пірс/Вирізані Журнали

ПриміткиРедагувати

  • Говорить з акцентом середнього класу південної частини Англії.

ВідеоРедагувати

Borderlands Trailer01:09

Borderlands Trailer

Випадкова вікі