FANDOM

ЕксЬкалібурЪ
ЕксЬкалібурЪ.png
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Роланд
Рівень 61
Нагорода 18400 XP, Унікальний ружбай ЛЕЗОБУМ
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

ЕксЬкалібурЪ (англ. The Sword in The Stoner) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Скеля з Вашим мечем."

Немотивований Голем в Доках викрав меча Роланда. Якщо зможете витягнути меча із його спини и повернути Роланду, той, скоріше за все, Вас винагородить.

ЦіліРедагувати

  • Знайти немотивованого голема.
  • Взяти меча.
  • Витягнути меча із голема.
  • Дати меча Роланду.

ВиконанняРедагувати

Роланду потрібен меч, котрий застряг в големі у Непримітному Порті. Немотивованй Голем знаходиться вздовж берега в Храмі немотивованої каменюки і щоб досягти його, потрібно пройти через територію, населену поодинокими големами і групами скелетів.

Коли до Немотивованого голема наближаються, то він не реагує, лишаючи легку можливість потягнути клинок вільно, проте замість вивільнення, меч залишається прикріпленим, а Немотивований Голем пробуджується, щоб атакувати.

З цього часу, маючи назву Мотивований Голем, він поводиться, як будь-який інший Кам'яний Голем: заряджаючись, кидаючи каміння і нападаючи на близькій відстані. Атаки потужні, проте громіздкий малий повільний, що дає багаточисельні можливості втекти від нього і стріляти з безпечнішої відстані.

Кожного разу, коли голема знищено, він повертається до своєї інертної форми щебеню, в якій він лежить декілька секунд, доки прокляття меча не відновлює його. Назви голема змінюються від Немотивованого Голема, через Мотивованого Голема і Збентеженого Голема, щоб накінець стати Розлюченим Големом, і з кожною еволюцією меч виступає трошки далі з його спини. Якщо меча не витягнуто вчасно, голем воскресне з тим же самим іменем, яке мав щойно, і його потрібно знищити знову для іншої можливості витягнути меча трішки далі.

"Коли деякі люди витягують мечі з каменів, то вони стають королями. Коли ви робите це, ви отримуєте зброю, котра стріляє мечами. Ваше життя крутіше."

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва завдання засновується на романі 1938 року The Sword in the Stone

Кріґ - ЕксЬкалібурЪ (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)10:32

Кріґ - ЕксЬкалібурЪ (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі