FANDOM

Едипів Комплекс
Едипів Комплекс.png
Локація Пандорщина
Видає Дошка Об'яв Пандорщини
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777XP, модифікатор класу / модифікатор гранат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Едипів Комплекс (англ. Mother-Lover) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Пандорщини. Виконується в локації Пандорщина.

ОписРедагувати

"Ніхто не робитиме неприємно мамі Скутера."

Байкер на ім'я Хемкок намагався залізти під спідницю до Моксі, матері Скутера. Скутер доручив Вам убити Хэмкока. Проте, варто Вам було відшукати бідолаху, як з Вами зв'язалася Моксі та зізналася, що фліртувала з Хемкоком з власної волі, після чого зробила Вам зустрічну пропозицію: якщо Ви пощадите Хемкока та вб'єте решту кіллерів Скутера, вона Вас нагородить. Скутер, зі свого боку, запропонував нагороду за вбивство Хемкока, котрий, за його словами, є мерзенним виродком. Схоже, що Вам потрібно зробити вибір.

ЦіліРедагувати

  • Вислідити Хемкока.
  • Убити Хемкока.
  • Убити Хемкока для Скутера.
-АБО-
  • Убити Бойовиків для Моксі: 0/4.

ПроходженняРедагувати

Скутер хоче, щоб Хемкока, знайомого його матері, Моксі, було убито. По дорозі до Хемкока в Пандорщині, з гравцями зв'язується Моксі, і говорить, що вона була в нетверезому стані і те, що вони робили, було з обопільної згоди - чотири або п'ять разів, спираючись на обопільну згоду. Потім Моксі благає пощадити життя Хемкока і замість нього убити асасинів Скутера.

Асасини-байкери Скутера можуть бути знайдені перед переходом до Бару Піро Піта, повертаючи ліворуч, а Хемкока можна знайти справа від перехрестя.

Хемкок може бути грізним противником зі зброєю в кожній руці і потужним щитом. Він рухається значно швидше, ніж менші байкери, але буде зупинятися, щоб випустити шквал пострілів, коли в полі зору з'являється ціль. На додачу до високого рівня здоров'я і потужного щита, Хемкок також захищений металевим шоломом, що захищає його голову від критичних влучень.

Щоб завершити роботу на користь Моксі, всі чотири асасини повинні бути вбиті. Щоб закінчити роботу на користь Скутера, потрібно убити Хемкока.

"Ви успішно розібралися з тим, що, на жаль, вічно згадуватиметься, як "Ситуація Хемкока"."

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі