FANDOM

Думка Преси
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Дошка Об'яв Кратера
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Думка Преси (англ. Gas Guzzlers) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових. Виконується в локації Південна Траса.

ОписРедагувати

"Підготуйтесь до битви в консольних війнах!"

Якісь початкові критики в місці під назвою Південна Траса виставили низькі оцінки улюбленим симуляторним іграм Містера Торрга. Він розлютився та наказав Вам їх знищити - рецензентів, а не ігри.

ЦіліРедагувати

  • Знайти Бафф Геймера.
  • Перемогти редакцію "ЕХОнет"
  • Убити Бафф Геймера.
  • Повернутися до Дошки Об'яв.
  • Убити всіх залишившихся рецензентів "ЕХОнет".
  • Убити ігрового критика.

ПроходженняРедагувати

Перша ціль завдання - знайти Бафф Геймера, але щоб до нього дістатися Вам потрібно пробитися крізь групу хлопчиків Мамці. Вони зустрічаються в послідовних групах на підході до задньої частини Анклаву Ігрових Критиків, де й може бути знайдений Бафф Геймер. Область відкрита і придатна для використання гвинтівок, проте й зброя для короткої дистанції теж знадобиться проти Мародерів і шибайголових Байкерів, котрі будуть вриватися до ближньої дистанції. Всі вороги уразливі до вогняного ушкодження і приблизно половина з них захищена щитами.

З поразкою Бафф Геймера, приходить прохання від іншого ігрового критика щоб Містер Торрг закінчив завдання, проте всі гравці, що направляються до входу, будуть зупинені наступним діалогом від критика і зустрінуться з засідкою. Битва проходить на середній відстані, тут є багато укриттів, хоча гравці, захоплені зненацька на відкритому просторі, можуть бути спіймані під перехресний вогонь. Вороги аналогічні до попереднього бою, хоча ігровий критик може бути екіпірований потужною комбінацією щита і зброї.

"На захист Містера Торрга слід сказати, що гра "Бубнові найманці-2" злочинно недооцінена."

Випадкова вікі