FANDOM

Дорога до Сховища
Капрал Райс виносить міст.
Локація Три Роги-Вододіл
Видає Клептреп
Рівень 7
Нагорода 948 XP, $118, зелена штурмова гвинтівка або ружбай
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Дорога до Сховища (англ. The Road to Sanctuary) - п'яте сюжетне завдання в Borderlands 2, яке видає Клептреп в локації Південний Шельф.

ОписРедагувати

Сховище. Останнє вільне місто на Пандорі. Тут ви зустрінете Роланда, ватажка Опору. Крім того, тут ви знайдете притулок та познайомитесь з людьми, які спілкуються з іншими не тільки з допомогою зброї.

ЦіліРедагувати

  • Скористатися Сідай-Ганяєм.
  • Дістати Гіперіонський перехідник.
  • Вставити гіперіонський перехідник.
  • Добути транспорт.
  • Перестрибнути через прірву.
  • Дістатитя до Сховища.
  • Знайти капрала Райса.
  • Знищити тих, хто напав на Райса.
  • Поговорити з капралом Райсом.
  • Дістати енергоблок.
  • + Вбити 20 Кровомісів.
  • Дістатися до Сховища.
  • Вставити енергоблок в генератор щита.
  • Знайти лейтенанта Девіса.

ПроходженняРедагувати

Після тривалого плавання до Сховища, ви опиняєтесь зовсім не перед входом у місто, а на палубі корабля Клептрепа, так ще й без свого "господаря". Пройшовши трохи далі, ви станете свідком сутички між місцевими бандитами та вартою Сховища. Останні підривають міст і Ангел радить вам добути машину в місцевому Сідай-Ганяї, для того щоб перестрибнути через зруйнований міст та доїхати до Сховища. Убивши десяток Рукопиків, ви опинитесь біля Сідай-Ганяя. Погана новина - ви не маєте доступу до станції. Гарна новина - Ангел може його зламати. Погана новина: Сідай-Ганяй - не гіперіонський виріб, і тому для нього потрібен особливий перехідник. Гарна новина: такий перехідник є в одному з таборів Кровомісів неподалік. Ангел попрохала вас його добути. Після того, як ви здобули перехідник, у вас з'явилася машина, так що ви без проблем дістанетесь до Сховища. Можливо... (жарт). Коли ви спробуєте увійти в місто до вас спочатку звернеться лейтенант Девіс, а потім й сам Роланд, ватажок Опору та лідер Червоної Варти. Він повідомить вас, що його товариш, капрал Райс, намагався знайти новий енергоблок для генератора щита Сховища, але пропав і не виходить на зв'язок. Роланд сказав, що вас впустять до Сховища, як тільки ви знайдете Райса та енергоблок. Сідайте в машину та їдьте по дорозі в сторону маркера цілі. Гарна новина: ви знаходите ЕХО-комунікатор Райса. Погана новина: поряд стоїть підірваний автомобіль, а на вас тим часом нападає зграя рукопиків. Відбившись від них направляйтесь в сторону Мізкових полів аби знайти капрала Райса. Вбивши ще декілька рукопиків, вы знаходите Райса, якому дають копняка троє психів. Вбийте їх, а заразом - і всіх літаючих поряд Ракків, так як вони все одно на вас нападуть. Поговоривши з ним перед його смертю, він повідомляє вам, що енергоблок вкрала банда розбійників. З вами зв'язується Роланд і наказує знайти бандитів, жорстоко їх знищити та забрати енергоблок. Після виконання завдання повертайтесь до воріт Сховища та поговоріть з червоним вартовим. Він повідомляє вам, що комунікатор Роланда не відповідає та впускає вас в місто. Добігши до лейтенанта, поговоріть з ним, виконайте те, що він просить та здавайте завдання.

"Ви дісталися до Сховища та відновили його щит. Проте Роланд зник, і Червоній Варті все ще необхідна ваша допомога."

Borderlands 2 - Ґейдж 11 Дорога до Сховища40:59

Borderlands 2 - Ґейдж 11 Дорога до Сховища.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі