FANDOM

Доктор Нед
ImHelping
Зовсім не Доктор Зед!
Раса Людина
Фракція Противники
Статус Мертвий
Локація Бухта Джейкобс, Склади
Гра Borderlands

Доктор Нед (англ. Dr. Ned) - персонаж, що вперше (та в останнє) з'являється у доповненні Зомбі-Острів Доктора Неда. Фактично це єдиний живий житель і навколо нього обертається увесь сюжет доповнення.

ОписРедагувати

ПередісторіяРедагувати

Відомо, що корпорація Джейкобс найняла Неда, як лікаря для працівників Бухти та Лісопильні. Нед виконував свою роботу "ну дуже вправно" - як результат, уся місцевість кишить живими трупами. Сам Нед сховався в лабораторії Тикватауна.

Під час праці лікарем, Нед проводив експерименти на трупах, яких було достатньо - нещасні випадки на лісопильні бували і фатальними. З помічником Білом, Нед створив перших живих мерців, які скоро з'їли помічника. Нед замінив його Френков, який теж довго не протримався.

Коли зомбі стали достатньо агресивними, Нед побачив у цьому можливість створити свою непереможну армію. План простий. Вірус містили профілактичні пігулки. У результаті, хворі йшли до Неда в лікарню, де він їх перетворював на зомбі.

Про всяк випадок він став робити протиотруту з ДНК скаґа. Експеримент провалився - піддослідні перетворювалися на Верскаґів та погрожували армії Неда (їх мають вбити Шукачі, виконуючи побічні завдання).

УчастьРедагувати

Після прибуття Шукачів у Бухту, вони отримують повідомлення Клептрепа, що говорить про "доктора, якому потрібно допомогти винищити зомбі". Шукачі знаходять кабінет доктора, але замість нього там лише записка на дверях:

  • Я не збираюсь сидіти тут, щоб мене вбили. Мені значно краще у моєму домі. Якщо знайдеться кретин, що прочитає цю записку - я в домі коло річки. Успіхів у пошуках. Хоча ліпше мене не дратувати.

Коли Шукачі прибувають до Неда, він розповідає, як намагався виробити вакцину від вірусу, використавши ДНК скаґів, що імунні до зомбування. Шукачі мають знайти протиотруту та повернути її Клептрепу Неда.

Після успішного знаходження та повернення стає ясно, що Клептреп був перепрограмований для передачі послання. Хтось стверджував, що Неду не треба довіряти.

Після того, як Шукачі знаходять докази проти Неда, Джейкобс наймає їх для ліквідації горе-лікаря.

В результаті Нед приймає бій з Шукачами у Лісопильні, проте оживає, як ЗомбоНед, та продовжує битву - останню.

Схожість з ЗедомРедагувати

Під час гри були постійні натяки, що Доктор Нед - це Доктор Зед з наклеєними вусами (на хірургічній масці). Проте керівництво до Game of Year Edition стверджує, що це все-таки злий брат-близнюк.

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Доктор Нед/Цитати

ПриміткиРедагувати

Див. такожРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі