FANDOM

Попередження!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри.
Дзьобик
Bloodwing.jpg
Ха-ха! Моя пташка!
Стать Невідомо
Раса Птах
Статус Мертвий(а)
Гра Borderlands, Borderlands 2

Дзьобик (англ. версія Bloodwing) - птах, вихованець і активний навичок Мордекая в Borderlands, а також бос в Borderlands 2.

ОписРедагувати

Вихованець Мордекая. Мордекай не вважає Дзьобика "просто птахом", для нього він - найкращий друг.

Це потужна птаха, яка здатна розірвати противника, залишивши після нього мокре місце. В першій частини Borderlands, Дзьобик - це активний навичок Мордекая. У другій він все так само допомагає своєму господареві, але потім зустрічається як сюжетний бос - Зашлакований Дзьобик.

ПриміткиРедагувати

  • Завдяки прокачуванні навичок дерева Мордекая, можна поліпшити характеристики Дзьобика. Приміром, пошкодження і швидкість, а також максимальну кількість цілей, які птах може атакувати за раз.
  • Стандартний час перезарядки навичку - 28 секунд. Завдяки модифікатору Рейнджер, Дзьобик зможе атакувати до 10 цілей, а час між викликами можна скоротити до 1 секунди (!). Також, птах може "вибивати" різні предмети у ворогів (патрони, аптечки і т.д.).
  • Дзьобика можна відкликати в будь-яку секунду до того, як він атакує кого-небудь, не впливаючи таким чином на час відновлення навички.
  • Дзьобик підходить для атаки по цілях в укритті.
  • Варто зауважити, що вашу мету треба тримати на прицілі - птах в основному атакує в цьому радіусі.
  • При атаці, Дзьобик видає звуки, схожі на орлині.
  • Дзьобик має обмежений діапазон і не буде атакувати цілі на великій відстані.
  • При поліпшенні навички Кривавий крадій, Дзьобик може лікувати Мордекая, коли повертається до нього.
  • Ерідіанські артефакти дають Дзьобику силу стихій.
  • Навичка «Дзьобик» - єдина активна навичка в Borderlands, яка не відміняється при входженні в режим «Боротьби за життя». Тобто його можна використовувати в режимі «Боротьби за життя», але Дзьобик все ще може когось убити, перш ніж повернеться до Мордекая.

Цитати МордекаяРедагувати

  • Когось там зачепило!
  • Ха-ха! Моя пташка!
  • Моя пташечка!
  • Задай їм жару, Дзьобик!
  • Гарна тваринка, га?
  • Ви його бачите? Дзьобик, досить це терпіти!
  • Пусти кров!

Цікаві фактиРедагувати

  • У плакаті розшуку Мордекая від Атласа зазначено «за браконьєрство і володіння зникаючими видами», мова йде про Дзьобика.
  • На тому ж плакаті під ціною за голову Мордекая є напис «І ще мільйон за цю чортову пташку».
  • Дзьобик - протандричний гермафродит. Це означає, що протягом першої половини свого життя організм розвивається і функціонує як чоловічий, але потім він переходить до жіночої будови. В іграх це проявляється тим, що в Borderlands Мордекай відноситься до Дзьобика, як до хлопчика, а в Borderlands 2 Мордекай вже називає його дівчинкою. Цей факт був пізніше підтверджений Ентоні Барчем, головним сценаристом Borderlands 2.
  • Дзьобик залишив(-ла) після себе потомство - Кіготь.
  • У локації Зпуск є тимчасово лояльні моби, звані Сміттєжери. Вони використовують модель та анімації Дзьобика, але офіційно невідомо, чи є це назвою самого виду птиці. Хоча в гідах до першої гри, вони вказуються як представники фауни Пандори. Відомо, що Мордекай подорожував з птахом ще до приземлення на Пандору, але даних про те, де саме був знайдений Дзьобик, немає.
  • Стерв'ятник з доповнення Borderlands Зомбі-Острів Доктора Неда ТАКОЖ використовують модель та анімації Дзьобика, але мають трохи змінені текстури.

Навички Мордекая
Дзьобик
Критичний Хитрий Ковбой

Випадкова вікі