FANDOM

Джи^^^^і Дж3нкінс
Borderlands2 Jimmy Jenkins Missing-1-.png
Раса Робот
Фракція Гіперіон
Статус Живий, можна вбити
Гра Borderlands 2

Джи^^^^і Дж3нкінс (англ. Jimmy Jenkins) - зниклий робот-вантажник корпорації Гіперіон у Borderlands 2.  По всій Пандорі можна знайти величезну кількість плакатів із оголошенням про його зникнення. Судячи з плакатів, Джиммі всього 64 тижні від народження, зріст  майже 4 фути, і в останній раз його бачили в містечку під назвою Озеро Кратера (Crater Lake).

Де шукатиРедагувати

Джиммі Дженкінс може зустрітися на будь локації з гіперіонскими вантажниками, а саме:

Варто зауважити, що знайти його можна тільки в гіперіонських ящиках з патронами, і тому кращий і найшвидший спосіб його виявлення - обшукування всіх ящиків на локації.  Найвірніший спосіб знайти Джиммі - взяти у Танніс завдання Як Лікар Прописав і відправитися в Заповітну Зону. Мітка завдання приведе вас до невеликої кімнати з чотирма картонними коробками, в одній з яких буде лежати ЕХО-запис (прямо перед камерою Дзьобика). З кожної коробки при відкритті буде вистрибувати шибайголовий вантажник чи інженер. Якщо відкрити коробку з ЕХО-записом останньою з усіх чотирьох, то з високою ймовірністю з неї вистрибне Джиммі Дженкінс. Після розправи з Джиммі НЕ підбирайте запис, а краще перезапустіть гру, щоб піти і розправитися з ним ще раз.

ПриміткиРедагувати

  • Виявивши й убивши Джиммі, ви отримуєте перший рівень внутріігрового досягнення ДЖЕ-Е-ЕНКІ-І-ІНС!!! (Всього рівнів 5). 
  • Ім'я персонажа і назва досягнення - посилання на гравця WoW, майстру по командним фейлам і приготуванню курки Lerroy Jenkins"су.

ГалереяРедагувати

ВідеоРедагувати

Borderlands 2 - Jimmy Jenkins00:32

Borderlands 2 - Jimmy Jenkins

Випадкова вікі