FANDOM

Де Ангел Не Зробить Крок Вперед
ЗонаКеруванняАнгелом
Локація Зона Управління Ангелом
Видає Роланд
Рівень 26
Нагорода $171, 12,252 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне
Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.

Де Ангел Не Зробить Крок Вперед (англ. Where Angels Fear to Tread) - п'ятнадцяте сюжетне завдання в Borderlands 2. Перша місія з циклу "Де Ангел Не Зробить Крок Вперед".

ОписРедагувати

Ангел видасть вам Красунчика Джека - але тільки якщо спочатку ви її деактивуєте.

ЦіліРедагувати

Дістатися Ангела та вкрасти ключ від Хранилища.

  • Розшукати Клептрепа.
  • Переконати Клептрепа допомогти вам.
  • Дістатися до Тисячі Розрізів.
  • Вимкнути бар'єр.
  • Знищити автогармати.
  • Знищити 6НК-3Р.
  • Відкрити двері.
  • Знищити інжектори ерідія.
  • Вкрасти ключ від Хранилища.

ПроходженняРедагувати

Обережно, спойлер!!! (спойлер: Ліліт і Мордекай залишаються захищати Сховище, Роланд і Брік відправляються в Тисячу Розрізів, а ми йдемо до Клептрепа. Але його буде складно умовити.... або ні... Опинившись в Тисячі Розрізів, йдемо до Стіни смерті, де неподалік на нас чекає Клептреп. Пройшовши крізь стіну, той неочікувано згадує, що ми не роботи Гіперіону та не можемо пройти крізь стіну. Стіна вимкнена, і нам залишається йти до Бункера.... крізь натовп роботів... і інженерів.)

(спойлер: Доки м'ясники допомагають нам, Роланд залазить до Бункеру по скелі. На шляху нам пощастить зустріти шибайголового вантажника. Увійшовши в Бункер, чекаємо висадки м'ясників-стерв'ятників, але їм заважають турелі. Знищуємо їх.)

(спойлер: "А ти думав, я залишу на охорону Бункера тупих роботів і пару турелей?" Величезний робот захищає силові поля на дверях всередину. Знищуємо 6НК-3Р (подробиці - в статті). Входимо в ліфт, проходимо біосканування. Ангел називає нам пароль від дверей: "Я люблю тебе" (I love you). Спускаємось в надра Бункера, переходимо до Зони Керування Ангелом. Йдемо в головну кімнату.)

(спойлер: Знайомтесь - 4N631. Щоб врятувати Пандору, вона повинна померти, і після полону, в якому тримав її батько, їй більше нічого не потрібно. Щоб зупинити зарядку ключа, потрібно знищити інжектори на стелі. Але на них з'являються щити. Тут з'являється Роланд. Убиваючи вантажників, не забуваючи укриватися за туреллю Роланда (якщо своєї немає), знищуємо два інжектори. Але Джек вимикає мости. На допомогу приходить Ліліт. Нас вона на протязі гри телепортує біс зна куди, але сама з'являється де і коли треба. З її допомогою знищуємо останній інжектор. "Тату, я повинна тобі сказати: Ти - виродок!"- останні слова Ангел.)

КартаРедагувати

"Ангел померла. Час зайнятися Красунчиком Джеком.".

Див. такожРедагувати

Основна стаття: Inside the Box: Мій особистий охоронець

ПриміткиРедагувати

  • Англ. назва "Where Angels Fear to Tread" походить від рядка вірша Александра Поупа (Alexander Pope) "Досвід про критику" (An Essay on Criticism). Повний рядок: Дурні поспішають туди, куди ангели й ступнути бояться (For fools rush in where angels fear to tread).