FANDOM

Щоб перейти на сторінку навичку, клікніть по його іконці або назві.
При наведенні курсора на іконку з'являється короткий опис навичку.

Активний навичок
СPhaselock
Захоплення

Активний навичок. Захоплення дозволяє підняти в повітря, знерухомити та зробити вразливим до атак практично будь-якого противника. Деякі противники не можуть бути захоплені, замість цього вони отримують пошкодження.

Рух

Гармонія

Катаклізм

1
Охорона
GenericIcon5
Навичок підвищує ємність щита та зменшує затримку підзарядки щита.

Прискорення
GenericIcon5
Підвищує пошкодження та швидкість кулі для всіх видів вогнепальної зброї.

Третє Око
GenericIcon5
Підвищує критичне ушкодження та пошкодження в ближньому бою.

Приємний Подарунок
GenericIcon5
«Ой, дякую!»

Мерехтіння
GenericIcon5
Навичок підвищує вірогідність спричинити стихійні ефекти стану зі стихійної зброї.

Передбачливість
GenericIcon5
Навичок збільшує розмір магазину та швидкість перезаряджання для всіх типів зброї.

2
Затримка
GenericIcon5
Навичок збільшує тривалість перебування захопленим ворога в повітрі.

Як горохом об стінку
GenericIcon5
Убивши ворога, персонаж набуває здібність відбивати кулі, які в нього летять, зворотньо у ворогів поблизу, при цьому отримуючи зменшене ушкодження від відбитих куль. Ефект діє тільки на кулі та триває недовго.

Незвичне Лікування
GenericIcon5
Навичок дозволяє Майї лікувати її союзників, стріляючи в них, також навичок збільшує максимальний рівень здоров'я Майї.

Катастрофа
GenericIcon5
Навичок збільшує швидкострільність і ушкодження зі зброї усіх типів, якщо ворог знаходиться під дією Захоплення.

Спалення
GenericIcon5
Під час режиму Боротьба за Життя всі постріли завдають додаткове ушкодження вогнем. Чисельне значення залежить від ушкодження обраної зброї.

Фаетон
GenericIcon5
«Складно бути богом»

3
Скажений Кролик
GenericIcon5
Коли рівень щита зменшується до нуля, швидкість пересування персонажу підвищується.

Групування
GenericIcon1
Якщо ворог під дією Захоплення, то всі вороги навколо епіцентру активного навичку притягуються в напрямку "захопленого" ворога, так само як граната Сингулярність.

На автопілоті
GenericIcon5
Навичок убивства. Знищення ворога призводить до швидкого відновлення рівня щитів та на декілька секунд підвищує швидкість перезарядки.

Радість
GenericIcon5
До тих пір, поки ворог знаходиться в Захопленні, всі гравці в команді Майї відновлюватимуть здоров'я.

Право на Життя
GenericIcon1
Навичок дозволяє миттєво підіймати на ноги своїх напарників, використовуючи Захоплення, навичок при цьому буде використаний і почне відновлюватись.

Компенсація
GenericIcon5
При отриманні ушкодження здоров'ю існує шанс нанесення такої ж кількості ушкодження нападнику.

Свинцевий Пінбол
GenericIcon5
Навичок надає кожній кулі, що влучає у ворога під час дії Захоплення, шанс рикошетити в іншого ворога, який знаходиться поблизу. Ефект рикошету працює лише з кулями.

В'їдлива Хмара
GenericIcon1
Постріл по ворогу створить корозійну хмару, подібну до такої ж у гранати Димка, за виключенням того, що корозійна хмара спричинить самоушкодження гравця, якщо той стоїть поряд.

Гарячий Дотик
GenericIcon5
«Hot Girl!»

4
Колібрі
GenericIcon5
Навичок збільшує швидкість відновлення активного навичку Майї.

Забезпечення
GenericIcon5
Цей навичок надає персонажу постійну пасивну регенерацію здоров'я та базується на втраченому здоров'ї персонажу. Чим нижче поточний рівень здоров'я персонажу, тим більш потужною є регенерація.

Жнець
GenericIcon5
Ушкодження з вогнепальної зброї, що завдане ворогу, котрий має більше ніж 50% свого здоров'я в залишку, завдає додаткового ушкодження.

5
Циклічність
GenericIcon5
Якщо ворог, який знаходиться в Захопленні, гине, з'являється вірогідність того, що в захоплення втрапить інша ціль.

Гострозуба
GenericIcon5
Після вбивства ворога будь-яке наступне ушкодження, спричинене ворогу, негайно відновить відсоток від цього ушкодження до здоров'я Майї.

Зачумлений Фенікс
GenericIcon5
Після вбивства ворога персонаж завдає постійне ушкодження вогнем та корозією напротязі короткого часу. Розмір ушкодження залежить від рівня персонажу та рівня навичку.

6
Промивання
GenericIcon1
Захоплення змушує ворогів битися один проти одного замість блокування їх у повітрі.

Колесо Смерті
GenericIcon1
Майя кидає сферу шлаку, котра постійно ушкоджує ворогів біля неї. Ця здібність має час відновлення. Персонаж виконує звичайну атаку ближнього бою, якщо Колесо Смерті підзаряджається.

Стихійне Лихо
GenericIcon1
При потраплянні противника в Захоплення, ворог "вибухає" трьома стихіями з інтервалом приблизно 0,5 секунди у вказаному порядку:

ПриміткиРедагувати

  • Калькулятор навичків на 72 рівень: Сирена