FANDOM

Щоб перейти на сторінку навичку, клікніть по його іконці або назві.
При наведенні курсора на іконку з'являється короткий опис навичку.

Активний навичок
СDTrap
Смерт3джб4н

Активний навичок. Виклик бойового робота, який завдає ушкодження противникам пазурями та блискавками (або тепловим променем при вивченні відповідного навичку).

My Best Friend

НеВелика Катастрофа

Упорядкований Безлад

1
Спробуй Промазати
GenericIcon5
Навичок дозволяє кулям, котрі влучають у тверді об'єкти, рикошетити в напрямку ворогів що поблизу, при цьому завдаючи знижене ушкодження.

101 Рецепт Березової Каші
GenericIcon5
Коли зброя, що екіпірована на Ґейдж, має повний магазин, то персонаж отримує регенерацію здоров'я.

З Перцем
GenericIcon5
Навичок покращує шанси Ґейдж заподіяти стихійні ефекти стану на ворогів.

Ізолятор
GenericIcon5
Навичок покращує якість щитів Ґейдж. Надає опір електричному ушкодженню та збільшує ємність щита.

Менше, швидше, легше
GenericIcon4
Навичок скорочує магазини зброї Ґейдж, що означає швидше перезаряджання, проте меншу кількість куль.

Анархія
GenericIcon1
Навичок покращує ушкодження, що завдає Ґейдж, проте знижує її влучність кожного разу, коли вона убиває опонента, або цілком спустошує і перезаряджає магазин у її зброї.

2
Цікава Математика
GenericIcon5
Навичок покращує час затримки підзарядки щита і швидкість підзарядки базуючись на тому, наскільки низьким є рівень здоров'я Ґейдж. Навичок ніяким чином не покращує жоден з показників, коли рівень здоров'я Ґейдж повний.

Заряджай!
GenericIcon1
Навичок надає Смерт3джб4ну здатність відновлювати заряд щита одного союзника.

А Ця Половина Краще
GenericIcon5
Навичок застосовує збільшення швидкострільності після того, як екіпірована зброя Ґейдж спустошила половину свого магазину.

Грозовий шторм
GenericIcon5
Навичок забезпечує Ґейдж здібність створювати масивний шоковий вибух кожного разу, коли вона убиває жертву критичним влучанням, або кожного разу, коли Смерт3джб4н убиває ворога.

Погляд Смерті
GenericIcon1
Навичок надає Смерт3джб4ну здатність стріляти потужним тепловим променем з його ока.

Маніакальна Мавпочка
GenericIcon5
Навичок покращує ушкодження ближнього бою Смерт3джб4на, а також ушкодження власних атак ближнього бою Ґейдж.

Стріляла я в усіх!
GenericIcon5
Навичок збільшує максимальну кількість "очок Анархії", яку може мати Ґейдж.

Скажена Залізячина
GenericIcon1
Навичок дозволяє Смерт3джб4ну час від часу виконувати підвищену атаку в ближньому бою за допомогою його цифрових пазурів, в якій він стрімко обертається навколо своєї осі з виставленими в сторони пазурями.

Енергія Крові
GenericIcon5
При убивстві противника у Ґейдж миттєво відновлюється частина заряду щита, але при цьому персонаж втрачає частину запасу здоров'я.

3
Скажене Поні
GenericIcon5
Навичок збільшує максимальний рівень здоров'я як у Ґейдж, так і у Смерт3джб4на.

Напад Пришелепкуватості
GenericIcon1
Поки Смерт3джб4н активований, будь-які вбивства, що здійснює Ґейдж чи Смерт3джб4н, збільшать тривалість активного навичку і забезпечать бонус ушкодження ближнього бою як Ґейдж, так і Смерт3джб4ну.

Нестримне Дівчисько
GenericIcon5
Навичок надає Ґейдж швидкість руху і бонус регенерації заряду щита після убивства приблизно на 4 секунди.

Електричне Обпалення
GenericIcon5
З цим навичком електричне ушкодження, яке завдає Ґейдж, отримує здатність підпалювати ворогів, додаючи також вогняне ушкодження.

Шок і Тре-е-е-мтіння!
GenericIcon1
Під час перезаряджання зброї Ґейдж навичок призводить до електричного вибуху, котрий ушкоджує ворогів поблизу.

Шокуюча Відьмочка
GenericIcon5
Кожного разу після вбивства ворога Ґейдж завдає підвищене вогняне, електричне і корозійне ушкодження стихійного стану на короткий період часу.

Рухомий Злий Андроїд
GenericIcon5
Навичок підвищує швидкість руху Смерт3джб4на .

Дисонанс
GenericIcon1
При передчасінй перезарядці активується навичок Дисонанс, і Ґейдж отримує прибавку до влучності, швидкострільності та швидкості відновлення здоров'я. Поки діє Дисонанс, персонаж втрачає "очки Анархії". Щоб вимкнути Дисонанс, потрібно виконати перезаряджання вручну ще раз. В іншому випадку, він закінчиться, якщо більше немає для споживання "очок Анархії".

Типовий Іконоборець
GenericIcon5
Навичок надає персонажу шанс отримати друге "очко Анархії" замість одного.

4
ХЛОП-БАМ!!!
GenericIcon1
Смерт3джб4н створює вибух, котрий ушкоджує всіх ворогів, що поблизу.

Залізна Леді
GenericIcon5
Навичок надає Ґейдж і Смерт3джб4ну пасивний опір ушкодженню, та підвищує ушкодження ближнього бою Смерт3джб4на.

СфероСтріл
GenericIcon1
З цим навичком Смерт3джб4н може випускати вибухову шокову сферу для масивного електричного ушкодження ворогів, що поблизу.

Проводова Мовчанка
GenericIcon5
Навичок покращує пряме шокове ушкодження та шокове стихійне ушкодження стану, котре може завдавати шоковою зброєю Ґейдж.

Розсудливий Анархіст
GenericIcon1
Розсудливий Анархіст є високопотужним навичком в гілці навичків Упорядкований Безлад. Будучи в змозі заповнити до 25 "очок Анархії" за один постріл, може майже миттєво підсилити Ґейдж до потужного стану і забезпечити надійне повернення, якщо гравець випадково перезаряджається і втрачає всі "очки Анархії".

На Крилах Смерті
GenericIcon5
Якщо Ґейдж вистрілить або завдасть удар ближнього бою під час знаходження в повітрі, то це призводить до цифро-вибуху, котрий ушкоджує ворогів поблизу. При цьому споживаються "очки Анархії".

5
На 20% Крутіше
GenericIcon5
Навичок зменшує базовий час відновлення активного навичку Ґейдж.

ЗаЗБоГійся
GenericIcon5
Якщо Ґейдж не може стріляти у ворога короткий проміжок часу, то вона отримує очко навичку ЗаЗБоГійся до максимальної кількості 5 очок. Коли вона влучає у ворога, всі очки споживаються. Чим більше очків навичку спожито, тим більший шанс зашлакувати ціль.

Біжи, Форест, Біжи!
GenericIcon5
Після того, як (N - 1)а куля влучає у ворога, то вона отримає очко цього навичку. Коли наступного разу куля влучає у ворога, то це отримане очко буде витрачене, а куля відрикошетить, щоб влучити в іншого ворога.

6
Рівність та Братерство
GenericIcon1
Вивчення цього навичку спричинить виклик Смерт3джб4на з точною копією будь-якого щита, що екіпірований на Мехромантці, і надаватиме ті ж самі бонуси/ефекти. В ці види ефектів включається покращення на кшталт "Стероїдного" ушкодження, яке притаманне стероїдним щитам і Втюреному Штовхачу, дозволяючи Смерт3джб4ну завдавати величезного ушкодження вартістю захисту.

Яскраві Спалахи
GenericIcon1
Навичок надає Ґейдж потужності наповнити пазурі Смерт3джб4на стихійним ушкодженням.

Цап-Царап!
GenericIcon1
Навичок надає Ґейдж потужну наповнену Анархією атаку ближнього бою, котра краде у жертви здоров'я.

ПриміткиРедагувати

  • Інтерактивне дерево навичків Ґейдж