FANDOM

Щоб перейти на сторінку навичку, клікніть по його іконці або назві.
При наведенні курсора на іконку з'являється короткий опис навичку.

Активний навичок
250px-Gunzerkskill
Шибзострілово

Активний навичок. Дозволяє стріляти із двох агрегатів одночасно протягом певного часу після активації. Після включення Сальвадор відновлює половину здоров'я, отримує стійкість до пошкоджень і отримує регенерацію здоров'я і боєприпасів.

Одержимість

Нестримність

Залізобетонність

1
Піонер
GenericIcon5
Після перезаряджання швидкострільність ненадовго збільшується.

Швидкостріл (Сальвадор)
GenericIcon5
Збільшує швидкість зміни зброї та критичне ушкодження всіх типів зброї.

Неймовірність
GenericIcon5
Навичок надає зброї шанс не споживати набої при стрільбі. Чим нижче рівень здоров'я та щитів Сальвадора, тим вище шанс не споживати набої.

Через Край
GenericIcon5
Навичок збільшує максимальний розмір магазину і носимий боєзапас для усієї зброї.

Витривалість
GenericIcon5
Навичок збільшує максимальний рівень здоров'я персонажу і забезпечує невелику регенерацію здоров'я базуючись на максимальному рівні здоров'я персонажу.

Мурахи в штанях
GenericIcon5
Навичок надає персонажу підвищену швидкість руху і швидкість перезаряджання напротязі декількох секунд після отримання ушкодження.

2
Я твій Док Холідей
GenericIcon5
Збільшує ушкодження та швидкість перезаряджання пістолетів.

Треба Тільки Це...
GenericIcon5
Наступний постріл після зміни зброї завдає додаткове ушкодження.

Рефлекс - Твоя Сила
GenericIcon5
Навичок надає вищу швидкість перезаряджання і підвищене ушкодження ближнього бою.

Коллос
GenericIcon5
Навичок збільшує тривалість Шибзострілова.

Азбест
GenericIcon5
Навичок зменшує тривалість стихійного ушкодження для Шибзостріла.

Сталевий Тигр
GenericIcon5
Після вбивства ворога на декілька секунд знижується ушкодження, що отримує персонаж.

3
Двояка Ситуація
GenericIcon5
Під час дії активного навичку при стрільбі з одного типу зброї підвищується ушкодження. Якщо персонаж стріляє різними типами зброї, то збільшується влучність.

Повністю Готовий
GenericIcon1
Після вбивства ворога вся екіпірована зброя, окрім тієї, що знаходиться в руках, автоматично перезаряджається.

Останній Патрон
GenericIcon5
Навичок забезпечує останній кулі в магазині зброї власника бонус масивного ушкодження. Бонус ушкодження знижений для зброї, котра має менші магазини.

Вже Готовий!
GenericIcon5
Навичок збільшує швидкість відновлення Шибзострілова.

Тримай Рівно
GenericIcon1
Навичок надає зменшення віддачі і шанс покращити точність з кожним влучанням під час Шибзострілова.

5 чи 6 Пострілів
GenericIcon5
Після вбивства ворога всі зроблені постріли матимуть шанс додати набої в магазин натомість споживання набоїв.

Банальна подряпина
GenericIcon5
Під час Шибзострілова Сальвадор кожної секунди відновлюватиме відсоток від його загального рівня здоров'я. Чим нижче рівень здоров'я Сальвадора, тим потужнішим стає ефект регенерації аж до встановленої межі. Верхній максимум його регенерації встановлюється рівнем навичку.

Привіт від Льоліка
GenericIcon1
Цей навичок модифікує атаку ближнього бою Сальвадора, таким чином персонаж виконує потужний удар знизу, який спричиняє масивне ушкодження і відкидає ворога назад. Цей навичок має час відновлення – поки навичок відновлюється Сальвадор використовуватиме його нормальну атаку ближнього бою.

Жуйка-Дружба
GenericIcon5
Навичок збільшує швидкострільність з усіх типів зброї, якщо заряд щита персонажу на нулі.

4
Розорення
GenericIcon5
Після вбивства ворога Розорення забезпечує підвищену швидкострільність і бонус критичного ушкодження для усієї зброї на короткий час.

Непереможний
GenericIcon1
Дозволяє Сальвадору використовувати Шибзострілово в режимі Боротьба за Життя.

Е-ге-гей-галі-галі!
GenericIcon5
Навичок після вбивства ворога під час дії Шибзострілова збільшить тривалість активного навичку.

Подвійна Радість
GenericIcon1
Дозволяє Сальвадору під час Шибзострілова кидати дві гранати замість однієї. На другу гранату не витрачається боєзапас.

Автобус Смерті
GenericIcon5
Цей навичок під час Шибзострілова збільшує швидкість руху Сальвадора.

Кулеманія
GenericIcon5
Підвищує ушкодження, яке персонаж завдає при стрільбі. Чим нижче рівень здоров'я Сальвадора, тим потужніший ефект.

5
Беззаперечне Лідерство
GenericIcon5
Поки Шибзострілово відновлюється, цей навичок дає посилення до ушкодження зброї, ближнього бою і гранат. Дія навичку припиняється як тільки Шибзострілово готовий до активації.

Лови Кулю!
GenericIcon5
Постріли по ворогам знижують тривалість відновлення Шибзострілова. Цей ефект може відбуватися кожні 3 секунди.

Сексі Рексі
GenericIcon5
При отриманні ушкодження Сальвадором навичок надає регенерацію здоров'я на короткий час.

6
Вбивство з Запасом
GenericIcon1
Будь-яке перевищення ушкодження завданого ворогу, котре убиває його, переходить на наступний постріл по ворогу.

Стріляй, скільки хочеш
GenericIcon1
Під час Шибзострілова так довго, наскільки утримується кнопка стрільби, зброя персонажу підвищуватиме швидкострільність і перезаряджання.

Гей, йолопи!
GenericIcon1
Після натискання клавіші Активного Навичку під час Шибзострілово, Сальвадор буде насміхатися з усіх ворогів, що поблизу, показуючи їм середнього пальця обома руками. Це змушує їх атакувати його з більшою вірогідністю. Надодачу, він отримує повне здоров'я і позитивний ефект масивного зменшення ушкодження на декілька секунд.

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі