FANDOM

Примітка: клікніть по назві навичка, щоб вийти на його сторінку.

Активний навичок
BloodwingIcon.png
Дзьобик

Дає можливість виклику сокола для атаки противника. Перезарядка: 28 секунд

Ряд Критичний Хитрий Ковбой
1 Фокус
Focus
Калібр
Caliber
Миттєва атака
Swift Strike
Струс
Swipe
Фатальний
Deadly
Подвійне Безумство
Gun Crazy
Підвищує влучність стрільби з будь-якої зброї. +5% влучности та +10% стабилізації снайперського приціла за кожне очко (До +25% та +50% відповідно). Збільшує пошкодження від гвинтівки на 4% за очко (до 20%). Збільшує пошкодження, заподієні соколом, на 20% за очко, та швидкість птаха на 8% за очко (до 100% та 40% відповідно). Дзьобик вибиває з ворогів додаткові грошики, патрони та стимулятори. (1 річ за очко; до 5 речей). Збільшує критичні пошкодження на 6% за очко (до 30%). При використанні пістолетів додаеться +8% шанс стрільнути двічі (до 40%).
2 Хитра посмішка
Smirk
Кіллер
Killer
Спритність рук...
Fast Hands
Кривавий крадій
Out For Blood
Біг по Лезу...
Lethal Strike
Плацебо
Riotous Remedy
Усі гравці команди (і ви теж) отримують +3% досвіду за очко, коли ви вбиваєте ворога критичним пострілом (до 15%). Вбивство ворога збільшує потужність зброї на 8% за очко та швидкість перезарядки на 6% за очко на декілька секунд (до 40% и 30% відповідно). Збільшує швидкість перезарядки усіх типів зброї на 8% за очко (до 40%). При атаці Дзьобика ви отримуєте здоров'я, еквивалентне 7% нанесених пошкоджень (до 35%). Збільшує пошкодження від меча, а кожна атака ім отримує +35% шанс стати смертельною або нанести серйозні пошкодження. Від +10% пошкоджень та +100% при смертельному ударі до +50% и +500% відповідно. Вбивство ворога оновлює здоровя на випадкове значення (від 3% до 15%).
3 Вагомий
Loaded
Моторошний крик
Carrion Call
Повітряна сліпота
Aerial Impact
Масове пограбування
Ransack
Хижак
Predator
Неврівноважений
Hair Trigger
Збільшує розмір магазина гвинтівки на 20% за очко (до 100%). Вбивство ворога за допомогою гвинтівки скорочує оновлення сокола на 0,8 секунди за очко (до 4 секунд). Атака Дзьобика може осліпити противника. Шанс осліпити противника одного с вами рівня є 20% за очко (до 100%). Вбивство ворога підвищує шанс того, що інші вороги викинут предмет на 20% за очко на декілька секунд (до 100%). Прискорює перезарядку сокола на 3 секунди за очко (до 15 секунд). Підвищує Скорострільність револьвера та автоматичного пістолета на 4% та збільшує розмір магазина на 6% за очко (до 20% и 30% відповідно).
4 Проникнення
Trespass
Хижий Птах
Bird of Prey
Безжальний
Relentless
Кулі з кожним очком отримують +20% шанс пройти крізь щит ворога, додатково кули наносять +1% пошкоджень (до 100% и 5% відповідно). Збільшує кількість цілей, які сокол може атакувати до повернення на 1 за очко (до 6). Вбивство ворога підвищує Скорострільність на 8% за очко і дає +25% шанс нанести додаткові 20% пошкоджень. Діє декілька секунд. (До 40% и 100% відповідно)

Випадкова вікі