FANDOM

НавичкиРедагувати

Примітка: клікніть по назві навичка, щоб вийти на його сторінку.

Активний навичок
СPhasewalkIcon.png
Фазовий Стрибок

Можливість стати невидимою та рухатись неймовірно швидко. При вході та виході з Фазового Стрибка виникає фазовий вибух, що наносить серйозні пошкодження ворогам навколо. Щоб завершити Стрибок раніше, треба використати ближній удар. Перезарядка: 36 секунд.

Ряд Маніпулятор Елементарій Найманий Вбивця
1 Діва
Diva
Вражаюча
Striking
Спритниця
Quicksilver
Іскорка
Spark
Переможна
Slayer
Смілива
Silent Resolve
Підвищує ємність щита на 5% (до 25%). Ближньобійні атаки можуть осліпити противника. Шанс +20% (до +100%). Підвищує Скорострільність усіх типів зброї на 5% (до 25%). Підвищує шанс стихійного ефекту зброї на 4% (до +20%). Збільшує потужність критичних пошкоджень на 5% (до +25%). Збільшує супротив пошкодженням на декілька секунд після фазового стрибка. +14% супротив (до +70%).
2 Вогник Серця
Inner Glow
Неочікувана Поява
Dramatic Entrance
Стійкість
Resilience
Сяйво
Radiance
Переконлива
Enforcer
Бий…
Hit & Run
У стані фазового стрибку ви оновлюйте 1% здоров'я в секунду (до +7%). Перехід у фазовий стрибок може осліпити ворогів. Шанс +20% (до +100%). Підвищує супротив вогняним, електричним, кислотним та вібуховим пошкодженням на 6% (до +30%). У стані фазового стрибку ви наносите ворогам пошкодження електрошоком. Його сила залежить від вашого рівня та рівня навичка (до +5). Вбивство ворога підвищує влучність и кульову потужність. + 7% влучність (до 35%) та + 2% потужність (до 10%). Збільшує потужність ближнього бою на 7% и збільшує дію фазового стрибка на 0,8 секунд (до +35% та 4 секунд відповідно).
3 Недосяжна...
Hard To Get
Дівочий Норов
Girl Power
Змій
Venom
Інтуїція
Intuition
Велика Швидкість
High Velocity
Затемнення
Blackout
Прискорює перезарядку фазового стрибка на 3 секунди (до 16 секунд). Вбивство ворога призводить до стрімкого оновлення енергії щита на декілька секунд. +2% енергії в секунду (до +7% швидкості оновлення щита). Надає рукопашним атакам ефект коррозії. +5% пошкодження (до +25%). Вбивство ворога підвищує вашу швидкість переміщення та збільшує досвід, отриманний вами і командою. +10% швидкості та +4% досвіду (до +50% и +20%). Збільшує кулеву потужність на 4% та швидкість куль на 20% (до 20% и 100% відповідно). Вбивство ворога прискорює перезарядку фазового стрибка на 1,2 секунди (до 6 секунд).
4 Ігри Розуму
Mind Games
Фенікс
Phoenix
Фазовий удар
Phase Strike
Кожна куля отримує +5% шанс осліпити ворога (до +25%). Вбивство ворога на декілька секунд додає шанс економії патронів, а вороги отримають вогняні пошкодження. +5% економії патронів та +1 пошкодження вогнем (до +25% и +5 відповідно). Ближньобійна атака у режимі фазового стрибка наносить додатково 160% пошкоджень (до +800%).

Випадкова вікі