FANDOM

Щоб перейти на сторінку навичку, клікніть по його іконці або назві.
При наведенні курсора на іконку з'являється короткий опис навичку.

Активний навичок
BARskill
Пилорамна Лють

Активний навичок Під час використання Кріґ відкладає його поточно екіпіровану зброю та дістає свою Пилкосокиру, отримуючи масивно збільшене ушкодження ближнього бою та підвищену швидкість руху. Кожного разу, коли він убиває ворога, він повністю відновлює своє здоров'я. Утримуючи клавішу прицілювання Кріґ наводиться в ціль своєю Пилкосокирою, натискання клавіші стрільби призводить Кріґа кидати її по параболічній траєкторії. Отримання Кріґом ушкодження зменшує час підзарядки Пилорамної Люті, проте отримання ушкоджень щитом є менш ефективним, ніж пряме ушкодження здоров'я.

Кровожерливість

Манія

Пекельне Поріддя

1
Гармати Крові
GenericIcon5
Це один з двох навичків, котрі призводять до генерації "очок Кровожерливості" при нанесенні шкоди супротивнику кулями. Розмір магазину збільшується для кожного "очка Кровожерливості", що накопичив Кріґ.

Больові рефлекси
GenericIcon5
Це один з двох навичків, котрі призводять до генерації "очок Кровожерливості" при нанесенні шкоди супротивнику кулями.

Сто Млинців Самотності
GenericIcon5
Навичок підвищує ушкодження ближнього бою, що завдає Кріґ, і ще більше посилює це ушкодження, якщо щит Кріґа розряджений або якщо магазин його зброї порожній.

Зрони Гріночку
GenericIcon1
Коли Кріґ помирає в бою, то він зронить безкоштовну гранату. Якщо граната убиває ворога, то Кріґ отримає значно збільшену кількість досвіду.

Покусай М’ясце
GenericIcon5
Навичок підвищує максимальний рівень здоров'я Кріґа на 10% за рівень навичку та затримку підзарядки щита на 0.5 секунди за кожен рівень навичку.

Гори, Стерво, ГОРИ!!! (навичок)
GenericIcon5
Навичок збільшує вогняне ушкодження в часі Кріґа.

Розпали Вогонь
GenericIcon5
Коли Кріґ убиває ворога, його шанс спричинити стихійний ефект стану радикально збільшується. Існує також можливість, що він підпалить себе, коли спричиняє ефект стану горіння на ворога (ворог палає).

2
Криваве На Смак
GenericIcon5
Під час дії Пилорамної Люті Кріґ отримує зниження ушкоджень за кожне "очко Кровожерливості", що він має. Точне значення зниження ушкодження базується як на рівні навичку Криваве На Смак, так і на кількості "очок Кровожерливості", що він має.

Криваве Відродження
GenericIcon5
Під час режиму Боротьба за Життя підвищується ушкодження автоматів для Кріґа за кожне "очко Кровожерливості", яке він накопичив (максимально 100 "очок").

Кривава Мара
GenericIcon5
Вбивство ворога кулею збільшує ушкодження ближнього бою Кріґа і зменшує Час Затримки Підривника гранат для кожного "очка Кровожерливості", що він має.

Відчуй Біль
GenericIcon5
Навичок дозволяє Кріґу збільшувати його швидкострільність, поки його щит розряджений, та підвищує затримку підзарядки щитів Кірґа.

Різанина На Смак
GenericIcon5
Якщо Кріґ отримує ушкодження, то Пилорамна Лють відновлюватиметься швидше та підзаряджатиметься навіть ще швидше, коли отримується безпосереднє ушкодження здоров'я. Напарники також можуть ушкоджувати його, щоб пришвидшити відновлення активного навичку Кріґа.

Обпалені Нерви
GenericIcon5
Кріґ отримає менше ушкодження, якщо він у вогні.

Обпалені Штані
GenericIcon5
Навичок збільшує ушкодження ближнього бою та зброї (за винятком гвинтівок), але знижує кількість критичного ушкодження, яке завдає Кріґ для всієї зброї. Бонуси зростають, якщо Кріґ у вогні.

3
Кров Через Край
GenericIcon5
Для кожного рівня навичку Кріґ отримає +0.5% ушкодження зброї за кожне "очко Кровожерливості" протягом короткого часу після вбивства ворога гранатою або вибухом, а також надає більший шанс, що ворог убитий таким чином зроняє набої гранат.

Вибухова Гірлянда
GenericIcon1
Кинута під час Пилорамної Люті пилкосокира Кріґа вибухне, як тільки вона контактує з поверхнею. Під час Пилорамної Люті пилкосокира Кріґа матиме в'язку підпаленого динаміту, котра прикріплена до кінця пилкосокири.

Поцілуй Сокиру...
GenericIcon5
Навичок збільшує кількість "очок Кровожерливості", які Кріґ може отримати від убивств в ближньому бою, і надає більше "очок Кровожерливості" за убивство в ближньому бою. Також убивство в ближньому бою надає додатково посилення ушкодження від гранат на короткий період часу.

Бажання Вбити
GenericIcon5
Порція надлишкового ушкодження завданого ворогу, котре убиває його, передається Кріґу в якості здоров'я.

Пахне Порохом
GenericIcon1
Навичок дозволяє Кріґу витягнути і кидати динаміт у ворогів під час режиму Боротьба за Життя.

Рви М’ясце!!!
GenericIcon5
Навичок підвищує вибухове ушкодження та ще більше підвищує вибухове ушкодження, якщо персонаж знаходиться в режимі Боротьба за Життя.

Стихійна Ейфорія
GenericIcon5
Якщо ушкодження за одиницю часу Стихійного Ефекту Стану завдається ворогам, то Кріґ отримує "очки Стихійної Ейфорії" зі швидкістю 1 "очко" за секунду, яке збільшує його розмір магазину та швидкострільність. Максимальна кількість "очок" дорівнює 20. Через певний проміжок часу кількість "очок" зменшуватиметься зі швидкістю 2 "очки" за секунду, у випадку якщо персонаж не завдав стихійного ушкодження за одиницю часу напротязі 2 секунд. "Очки Стихійної Ейфорії" не зникнуть, якщо Кріґ палає.

Закони Горіння
GenericIcon1
Всі форми ефектів стихійного стану, спричинені Кріґом, мають шанс підпалити його. Цей ефект визначається підсумковими шансами підпалення, які накопичені з навичків Гори, Стерво, ГОРИ!!! та Розпали Вогонь.

ПіроПсих
GenericIcon5
Атаки ближнього бою Кріґа, а також його кинута пилкосокира, матимуть шанс підпалювати ворогів. Його швидкість перезаряджання та влучність зброї також будуть збільшені, якщо він запалюється.

4
Кривава Медитація
GenericIcon5
Навичок розширює тривалість Пилорамної Люті у відношенні до того, наскільки багато "очків Кровожерливості" має Кріґ на момент активації.

Кесонна Хвороба
GenericIcon5
Навичок підвищує час до початку зменшення "очок Кровожерливості".

Врятуй Ближнього
GenericIcon1
Навичок дозволяє Кріґу миттєво відроджувати збитих напарників. Після відродження напарника таким способом, Кріґ опиняється в режимі Боротьба за Життя. Навичок збільшує тривалість Боротьби за Життя.

Насип Сіль На Рану
GenericIcon5
Якщо Кріґ отримує ушкодження в той час як його щит розряджений, то це додає очко навичку, аж до максимально можливої кількості "20". Ушкодження ближнього бою і ушкодження ружбаїв, що завдає Кріґ, підвищується з кожним накопиченим очком. Кількість очок зменшується з постійною швидкістю одне очко за секунду.

Вогняний Спалах
GenericIcon5
Навичок збільшує тривалість усіх ефектів горіння на Кріґу. Також є шанс повторно підпалити ворогів після того, як ефект горіння було завдано на них.

Пекельне Виверження
GenericIcon1
Навичок дозволяє Кріґу дихати поперед себе конусом вогню.

5
Криваве Хвилювання
GenericIcon5
Навичок підвищує швидкість перезаряджання на кожне "очко Кровожерливості" кожного разу після убивства ворога, тривалість 7 секунд.

Заткни Голоси
GenericIcon5
Навичок значно підвищує ушкодження ближнього бою, яке завдає Кріґ, проте також надає шанс Кріґу ударити такою атакою самого себе.

Стихійна Емпатія
GenericIcon5
Навичок дозволяє Кріґу лікувати самого себе, уражаючи ворогів ефектами стихійного стану.

6
Порохова Змова
GenericIcon1
Убивство ворога призводить його до стихійного нова-вибуху, який співпадає зі стихією, що убила ворога (нестихійне вбивство спричинить нова-хвилю вибухової стихії). Надлишкове ушкодження додається до цього ушкодження. Кожне "очко Кровожерливості" збільшує це ушкодження на 5%.

Розбуди Звіра
GenericIcon1
Активація активного навичку Кріґа під час критичного стану (наприклад, коли з'являється індикатор "!", що означає критичну втрату здоров'я) змушує Кріґа мутувати в Шибайголового Психа Мутанта.

ВОГНЯНА НЕМЕЗІДА
GenericIcon1
Навичок дозволяє Кріґу вистрілювати самонавідні вогняні кулі у ворогів, якщо вони ушкоджують його.

ПриміткиРедагувати