FANDOM

Щоб перейти на сторінку навичку, клікніть по його іконці або назві.
При наведенні курсора на іконку з'являється короткий опис навичку.

Активний навичок
Decepti0n-1-
0м4н4

Активний навичок. При його використанні Зер0 стає невидимим на п'ять секунд для керованих комп'ютером ворогів, хоча для інших гравців він буде слабко бачимий і прозорий. Він одночасно розгортає голографічну приманку у вигляді свого двійника. Стрільба зі зброї або удар у ближньому бою негайно завершують дію 0м4ни, при цьому додаючи величезний бонус до пошкоджень на одну атаку:

Снайпер

Хитрість

Різанина

1
0твір в Г0л0ві
GenericIcon5
Навичок збільшує критичне ушкодження.

0рлиний 3ір
GenericIcon5
Навичок збільшує маштабування прицілу для зброї всіх типів і запобігає занадто перериванню прицілювання при отриманні ушкодження.

Спритні Руки
GenericIcon5
Навичок збільшує швидкість перезаряджання і перемикання зброї.

Уд4р У Відп0відь
GenericIcon5
Після отримання ураження наступна атака ближнього бою має шанс завдати масивне ушкодження.

П0дих См3рті
GenericIcon5
Навичок надає посилення масивним ушкодженням до атак ближнього бою по ворогам з низьким рівнем здоров'я.

34лі3н4 Рук4
GenericIcon5
Навичок підвищує ушкодженням ближнього бою і максимальний рівень здоров'я.

2
Спішний Вбивця
GenericIcon5
Після вбивства навичок надає бонус ушкодження критичного влучання і бонус швидкості перезаряджання на декілька секунд.

30р0в4 К0р3кція
GenericIcon5
Навичок покращує влучність усіх типів зброї.

34губл3ний Стр4х
GenericIcon5
Коли заряд щита виснажений, персонаж отримує бонус до швидкострільності і ушкодження зброї.

34сідк4
GenericIcon5
Навичок збільшує ушкодження, завдане ворогам, які нічого не підозрюють (атака зі спини або по ворогу, який атакує іншого).

М0р0к
GenericIcon5
Це навичок убивства, котрий зменшує час між використаннями 0м4ни і постійно відновлює заряд екіпірованого щита.

П0дібн0 Річці
GenericIcon5
Влучання у ворога з вогнепальної зброї дає до наступної атаки ближнього бою персонажа бонус ушкодження, і атака ближнього бою дає бонус ушкодження до наступної атаки вогнепальною зброєю.

3
Вбити 0дним П0стріл0м
GenericIcon5
Навичок надає бонус ушкодження зброї для першого пострілу з повного магазину.

Дриль
GenericIcon1
Навичок дозволяє кулям наскрізь пробивати ворогів, і надає масивний бонус ушкодження, якщо постріл влучає у ворога після пробивання іншого ворога. Дриль не працює з ракетницями і деякими особливими снарядами. Під час дії активного навичку Дриль також підсвічує критичні зони ворогів.

Ут3кти Від Кулі
GenericIcon5
Навичок збільшує швидкість кулі, ушкодження критичного влучання і ушкодження усіх типів зброї.

0 Тр3мтіння
GenericIcon5
Навичок дозволяє кожній дальній атаці або атаці ближнього бою надавати бонусного ушкодження на короткий проміжок часу. Цей бонус може складатися до п'яти разів. Швидша зброя отримує рівні навичку більш швидко, проте повільніша зброя зберігає отримані рівні навичку напротязі довшого періоду часу.

Симв0л См3рті
GenericIcon1
Атаки ближнього бою і кунаї поставлять мітку на ціль для смерті, це показується цифрою "0" червоного кольору, яка зависає над ціллю. Помарковані вороги отримують додаткове ушкодження з усіх джерел.

Ш0куючий Сюрпри3
GenericIcon5
Навичок змушує створену активним навичком голографічну приманку вибухати, коли Зер0 знову стає видимий, завдаючи шокове ушкодження ворогам, що поблизу.

Рух Вп3р3д
GenericIcon5
Після будь-якого убивства на декілька секунд Зер0 надаються підвищені швидкість руху, ушкодження вогнепальної зброї та ушкодження ближнього бою.

Стр4т4
GenericIcon1
Якщо персонаж під час дії активного навичку, тримаючи під перехрестям прицілу жертву, виконає атаку ближнього бою, то він здійснює ривок і виконує особливу атаку ближнього бою, котра завдає масивне ушкодження.

Тих0 334ду
GenericIcon5
Атаки ближнього бою завдають бонусне ушкодження, коли ворога персонаж уражає зі спини.

4
Ліц3н3ія Н4 Вбивств0
GenericIcon5
Навичок надає бонус до ушкодження критичного влучання в режимі прицілювання. Чим довше гравець в режимі прицілювання, тим більший бонус.

Сяйв0 Місяця
GenericIcon5
Під час дії 0м4ни навичок надає підвищені швидкість руху, ушкодження і регенерацію здоров'я.

0н0вл3ння
GenericIcon5
Убивство ворога за допомогою атаки ближнього бою відновлює рівень здоров'я. Чим нижче рівень здоров'я персонажу, тим більше здоров'я відновлюється.

5
Н3 Р03лий В0д4
GenericIcon5
Навичок значно покращує влучність гвинтівок під час звичайного наведення в ціль без використання прицільних пристроїв і мушки. Також навичок підвищує швидкість перезаряджання і розмір магазину гвинтівок.

П0двійний Уд4р
GenericIcon5
Навичок надає будь-якій зброї, що вистрілила, шанс стріляти двічі.

Як Віт3р3ць
GenericIcon5
Навичок покращує ушкодження вогнепальної зброї і ушкодження ближнього бою Зер0 кожного разу, коли персонаж знаходиться в русі.

6
Шкв4л
GenericIcon1
При нанесенні критичного влучання з гвинтівки персонаж отримує бонус ушкодження критичного влучання з гвинтівок. Цей навичок має накопичувальний ефект до +999 разів, проте почне доволі швидко спливати, якщо критичне влучання не завдається напротязі декількох секунд.

Тр0янд4 См3рті
GenericIcon1
Після повторного натискання клавіші активного навичку під час дії 0м4ни, Зер0 може кидати кунаї, котрі здійснюють випадковий стихійний ефект.

Б4г4т0 Хт0 П0мр3
GenericIcon1
Замість того щоб вийти з маскування, після вбивства ворога атакою ближнього бою Зер0 викине іншу голографічну приманку і до тривалості 0м4ни додається більше часу. Це може продовжуватись невизначений час.

ПриміткиРедагувати

  • Інтерактивне дерево навичків Зер0

Випадкова вікі