FANDOM

Декларація неЗалежності
Локація Солончаки
Видає Піратська Дошка Об'яв
Рівень 50
Нагорода $13005, 1955 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Декларація неЗалежності (англ. Declaration Against Independents) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видається на Піратській Дошці Об'яв в локації Солончаки. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Стоїмо разом!"

Ого, у піратів є профспілка... хто б міг подумати? Члени профспілки в Солончаках не занадто раді бачити штрейкбрехерів, тому вони викликали Вас на бій.

ЦіліРедагувати

  • Знищити машини профспілки: 0/5.

ПроходженняРедагувати

Піщані пірати профспілки можуть бути знайдені в декількох районах локації, які означені маркерами на карті. В кожній маркованій області з'являється три транспортних засоби профспілки підряд. Знищивши Піскоходів профспілки в одному районі, гравці повинні переміститись до іншого, що вполювати ще транспортних засобів.

Пересування Піскоходів профспілки змушує використовувати ракетницю на Піскоході гравців. Піскоходи профспілки з'являються з величезних труб, що стирчать зі стін каньйону, і негайно атакують кожного під час подорожі по заданому колу навколо кожного району. Через їх швидкість і патрульний шлях їхні потужні ракетниці рідко влучають в гравців, але якщо гравці вступають в лобову атаку, то ворожа зброя завдає значного ушкодження. В іншому випадку, найбільш вживана форма атаки Піскоходів профспілки - турель-кулемет - буде постійно стріляти градом куль, щоб звести нанівець переслідувачів.

"Члени місцевої піратської профспілки #402 можуть не любити Вас, але будуть поважати Вас."

Випадкова вікі