FANDOM

Даль
Даль Лого б
Засновник Стентон Даль
Спеціалізація Стрільба чергами (3 кулі) при прицілюванні
Статус Існує, діє
Гра Borderlands, Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel
Участь Події до першої Borderlands, деякі завдання

Даль (англ. Dahl) - один з виробників зброї, широко представлений на Пандорі.

ОписРедагувати

Даль - один з найбільших виробників зброї на Пандорі. Крім озброєння Даль займається видобутком корисних копалин, телекомунікаціями і машинобудуванням. Судячи з реклами, Даль часто постачає зброю солдатам і найманцям. 

ІсторіяРедагувати

Даль прибула на Пандору в пошуках корисних копалин, після того, як люди почали заселяти планету. В якості робочої сили Даль використовувала ув'язнених, які працювали в шахтах і на збройових заводах. Для ефективної працездатності Даль створила ЕХО-мережу і видала першим поселенцям безкоштовні ЕХО-комунікатори, після чого створила систему Сідай-Ганяїв. Все йшло добре, поки на Пандорі  не з'явилася нова сила: Атлас з його особистої армією - Червоним Списом. Керівництво Даль зрозуміло, що планета не варто того, щоб битися за неї з Атласом.

Коли корпорація покинула планету, вона забрала частину своїх гірничодобувних кораблів, але залишили всіх ув'язнених, прирікаючи їх на повільну смерть. Тим часом, ув'язнені сформували бандитські загони і поселення. Частина з них мутувала під впливом ерідія та інших аномалій планети. 

ТехнологіїРедагувати

  • Виробництво зброї 
  • Видобуток корисних копалин 
  • Тачкомат 
  • За словами Шепа Сандерса, Даль побудували вітрогенератори у Пустці. У завданні Перекрите повітря він згадує: "Даль конфіскувала кондиціонери приблизно в той же час, коли вони побудували ці турбіни." 
  • Даль найняв Патріцію Танніс науковим радником з вивчення інопланетних технологій на Пандорі. 
  • Компанія придбала ділянку Пандори і назвала в свою честь Мисом Даль. Там проводилися розкопки Ерідіансктх руїн. 
  • В обох іграх Даль виробляє покращення зброї та рюкзака. 
  • Турель Акстона також виробництва Даль. Акстон був солдатом корпорації, але згодом вилетів звідти. 
  • Даль надає безкоштовні ЕХО-комунікатори новим поселенцям Пандори. Саме вони створили ЕХО-мережу. 
  • Даль виробляє зелені сміттєві контейнери, в яких можна знайти предмети і комплекти для ремонту Клептрепів. У другій частині з'явилося більше контейнерів і скринь від Даль. 
  • Туалети - бандитські скрині також виготовлені Даль. 
  • У завданні Втрачений Спокій з'ясовується, що Сховище - найбільший гірничодобувний корабель корпорації, відправлений для видобутку кристалів. 
  • Локації Кровомісна Фортеця та Бастіон Кровомісів раніше називалися Меморіальною Дамбою 3 Бригади Даль.

Borderlands

ПродукціяРедагувати

Унікальна зброя:Редагувати

Легендарна зброя:Редагувати

Перламутрова зброя:Редагувати

Модифікатори класуРедагувати

БрікРедагувати

ЛілітРедагувати

РоландРедагувати

Модифікатори гранатРедагувати

ЩитиРедагувати

...

Borderlands 2

ПродукціяРедагувати

Матеріали, кольори та рідкістьРедагувати

Звичайна  зброя

Пофарбована в білий колір з нанесеним пустельним камуфляжем DBDU.

Незвична зброя

Пофарбована в чорний колір з нанесеним лісним піксельним камуфляжем CADPAT.

Унікальна зброя

Пофарбована в чорний колір з нанесеним синім осколочним камуфляжем.

Рідкісна зброя

Пофарбована знову ж в чорний колір з нанесеним осіннім камуфляжем.

Легендарна зброя

Має унікальну схему кольорів. Основний і колір камуфляжу виконано в яскравих кольорах.

Перламутрова зброя

Єдина перламутрова зброя - Ведмідь Котячий (або Бінтуронг) виконана в стилі рідкісної зброї.

Додаткові матеріалиРедагувати

Tiny Tina's Assault on Dragon Keep

Галерея - Матеріали ДальРедагувати

Серійна зброя:Редагувати

....

....

Унікальна:Редагувати

Легендарна:Редагувати

Серафімська:Редагувати

Перламутрова:Редагувати

Модифікатори гранат:Редагувати

Модифікатори класу:Редагувати

Щити:Редагувати

ПрефіксиРедагувати

Зброя Даль має такі префікси.

Ефект Пістолети Пістолети-Кулемети Автомати Гвинтівки
Точність + Плаваючий Спритний Розвідний Хірургічний
Швидкість стрільби + Реактивний - Дикий Супресивний
Швидкість польота кули + - Літаючий Глибокий -
Пошкодження + Нейтралізуючий Зупиняючий Атакуючий Пацифістичний
Швидкість перезарядки + - Ринутий у бій - -
Стабільність + Тактичний Стоїчний Патрульний Рідкий
Лезо + Недальнобійний Оснащений клинком Ніщівний Карательний
Критичні пошкодження + - - - Нічний
Розмір магазину + Заряджений - Переповнений Оперативний
Подвійний режим стрільби Здвоєний - Подвійний -
Вогняні пошкодження Запальний Запальний Фосфорний
Електричні пошкодження Шокуючий Шокуючий Шокуючий ???
Вїдливі пошкодження Вїдливий Вїдливий Вїдливий  ???
Шлакові пошкодження Шлаковий Шлаковий

ЦитатиРедагувати

  • Патріція Танніс: "Стій-стій - це давній приклад обладнання корпорації «Даль». Якщо тобі вдалося прозявкати взліт Сховища, ти не знаєш, що Даль колись проявляла неабияку цікавість до ресурсів Пандори."
  • "Все ще тягаєш вагончик, хоч твоя кваліфікація варта більшого? Прекрасно! Повернемося до розповіді. Такс, шахтарі корпорації «Даль» виявили, що ерідій важко вивезти з планети, и скоро вже гризлися з корпорацією Атлас за ці ресурси. Виявляється, новини про Хранилище розлітаються з галактичною швидкістю."
  • "Виявляєтья, корпорація «Даль» дала драпа, коли Червоний Спис показав свою силу. Проблема була в тому, що «Даль» завезла сюди забагато співробітників, в тому числі мене, та кинула їх на призволяще. Бандити, з якими ти б'єшся, колись мали сім'ї, були робітниками, вченими... Наші життя зламані через корпорації."

РекламаРедагувати

  • Якщо ваша праця пов'язана з вбивствами, купляйте Даль. Без варіантів. Якщо вбивства - ваші хліб та сіль, ви не будете бігти за красою. Ви виберете надійність. Ви виберете зброю, на яку можна покластися. Ви виберете Даль.
  • У розпалі бою ви можете розраховувати лише на себе і на зброю марки Даль. Коли найманцям з Танталу треба було стримати цілу армаду «Атласу», вони вибрали Даль. Коли Остання на одинці розправилася с ордою Посвячених, в її руках курився автомат Даль. Протягом тисяч збройних конфліктів професійні солдати вибирают зброю Даль. Бо 68 миліардів убитих ворогів - це найкраща реклама.
  • Стентон Даль любив говорити, що люди діляться на три типи: ті, кого, ті, хто, та ті, хто платить за вбивства. Він заснував корпорацію «Даль», щоб допомагати людям другого типу. Якщо ви деретесь не за славу чи в ім'я справедливості, а просто для годування себе та сім'ї: корпорація «Даль» працює для вас.

ФактиРедагувати

Див. такожРедагувати

ГалереяРедагувати

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!

Випадкова вікі