FANDOM

Гіперіонський Контракт 873
Гіперіонівський контракт 873.png
Локація Лінчвуд
Видає Дошка Об'яв Вершини
Рівень 25
Нагорода 5716 XP, гвинтівка Світанок
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Гіперіонський Контракт 873 (англ. Hyperion Contract 873) - побічне завдання в Borderlands 2, котре активується на Дошці Об'яв в Вершині, локація Нагір'я. Виконується в локації Лінчвуд.

ОписРедагувати

У компанії «Гіперіон» є для Вас невелика робота.

Компанія «Гіперіон» готова надати Вам унікальну зброю, але тільки в тому випадку, якщо Ви вб'єте певне число розбійників. Звичайно, довіряти «Гіперіону» не варто, але нагорода є нагорода, а мертвий розбійник - це мертвий розбійник.

ЦіліРедагувати

  • Убивати розбійників: 0/100.
  • Убивати розбійників вогнем: 0/25 (додатково).
  • Убивати розбійників корозією: 0/25 (додатково).
  • Убивати розбійників електрикою: 0/25 (додатково).
  • Підірвати розбійників: 0/25 (додатково).

ПроходженняРедагувати

Ціль місії - просто заповнити вимоги по вбивству 100 бандитів, з бонусними цілями - по 25 вбивств кожною відведеною стихією. Може бути виконана паралельно з будь-якою місією в Borderlands 2. При досягненні головної цілі (100 вбивств), всі додаткові невиконані цілі залишаються невиконаними і завдання вважається завершеним.

Всі вбивства бандитів записуються до лічильника головної цілі. Сюди відносяться вбивства розбійників іншими ворогами, а також загибель розбійників від інших різник джерел (наприклад, вибухові барелі).

Якщо Ви намагаєтесь виконати додаткові цілі, то повинні уникати знищення ворожих транспортних засобів і стерв'ятників. В такому випадку при знищенні цих об'єктів Вам буде зараховано до 4 вбивств до головної цілі завдання, оминаючи додаткові цілі, навіть якщо ви знищили їх за допомогою елементного ушкодження.

Розбійники, яких задавить потяг у Лінчвуді, зараховуються до "вибухових" смертей. Оскільки таких вбивств важко уникнути, не поспішайте виконувати 4-ту додаткову ціль завдання, залиште декілька вбивств на кінець місії.

"Насолоджуйтесь зброєю, створеною компанією "Гіперіон"! Ні, серйозно випробуйте її в ділі.""

ПриміткиРедагувати

  • Це завдання можна виконувати і в інших локаціях.
  • Байкери, піщані пірати і щури зараховуються, як розбійники.
  • Самогубства психів-самогубців, також як і вбивства інших бандитів від їх гранат, зараховуються до неелементальних вбивств (в додаткові цілі не зараховуються).

Випадкова вікі