FANDOM

Гріхи Минулих Поколінь
Гріхи Минулих Поколінь
Локація Оаза
Видає Дошка Об'яв Оази
Рівень 50
Нагорода $26010, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки
Тип завдання Побічне

Гріхи Минулих Поколінь (англ. Grendel) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується на Дошці Об'яв Оази. Виконується в Оазі.

ОписРедагувати

"В цьому завданні є вибухівка."

Обрі Келахан III - праонучка сумнівно відомої королеви піратів. Як Ви можете собі уявити, подібний факт кидає серйозну тінь на репутацію та ускладнює просування по службі. Тому Обрі доручила Вам знищити «Кронос» - корабель, яким командувала її прабабця, а разом з ним - всі докази існування диявольскої старенької.

ЦіліРедагувати

  • Взяти вибухівку.
  • Замінувати "Кронос".
  • Підірвати "Кронос" до біса.

ПроходженняРедагувати

Обрі Келахан III заховала вибухівку в уламках човна на півдіні від містечка Оаза. Цю вибухівку потрібно забрати до уламків "Кроноса". На шляху Вам зустрінуться: зажерливуси - біля схованки з вибухівкою, і грабоїди - біля уламків "Кроноса". З ними легко розібратися за допомогою зброї на транспортному засобі.

Як тільки вибухівка встановлена на "Кроносі", Вам знадобиться детонатор, щоб ініціювати вибух. Детонатор знаходиться в таборі піщаних піратів, що розташований поряд. Піратське населення буде звичайним і малочисельним.

"Тепер, коли прабабцю стерли зі сторінок історії, Обрі може спробувати забути про торгівлю дітьми і повернутися до нормального життя."

ПриміткиРедагувати

  • Вибухівка: "Інколи Вам просто необхідно підірвати речі."
  • На корпусі "Кроноса" розташований символ Хранилища.

Випадкова вікі