FANDOM

Грендель (Завдання)
Грендель
Локація Оаза
Видає Дошка Об'яв Оази
Рівень 50
Нагорода $2601, 9777 XP, модифікатор класу / модифікатор класу
Гра Borderlands 2
DLC Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки
Тип завдання Побічне

Грендель (Завдання) (англ. Grendel) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується на Дошці Об'яв Оази. Виконується в локації Примарний Рай.

ОписРедагувати

"Сер Хаммерлок має роботу для Вас."

По просторах Примарного Раю бродить жахлива істота. Сер Хаммерлок, зоолог і досвідчений мисливець, попросив Вас вистежити цю істоту та вбити її.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Лігво Гренделя розташоване за прихованим тунелем в кінці Акванексусу в Примарному Раю. Між входом і лігвом мінімальна кількість противників, лише з парою шибайголових піратів і печерним кристаліском на шляху. При потраплянні до лігва, назад вороття не буде, так як зворотній шлях занадто високо для стрибка персонажа.

Грендель надзвичайно великий для рукопика і поводиться трішки по-іншому, ніж рукопики. Як і інші рукопики, Грендель зупинятиметься для того, щоб кинути шматки грунту, котрі завдають дуже великого ушкодження. Друга спільна з рукопиками атака - це потужна версія атаки-стрибка. Проте, незвичайною атакою Гренделя є атака-таран, якому передує дія складання його рук перед собою, перед "пірнанням" в заряджений біг. Це знову майже жорстока атака, яка, до того ж, відкидає атакованих назад. Опинившись на дистанції ближнього бою, Грендель також може бити щосили своїми потужними передпліччями.

З поразкою Грнеделя наступають зміни в лігві. Стіна поруч руйнується, щоб відкрити прямий прохід до входу в Примарний Рай, при цьому з'являється інший печерний кристаліск в цій зоні.

"Ви убили створіння - Примарний Рай тепер в безпеці! Якщо не брати до уваги піратів. І кристалісків. Та інших тварюк, яких Ви ще не вбили."

ПриміткиРедагувати

  • Грендель (Ґрендель) - один з основних антагоністів в епічній поемі Беовульф

Випадкова вікі