FANDOM

Гра зі Смертю
Локація Морові Землі
Видає Дошка Об'яв під статуєю Джека
Рівень 28
Нагорода 3491 XP і 12 ерідія або 10474 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Гра зі Смертю (англ. Kill Yourself) - побічне завдання в Borderlands 2, котре отримується на Дошці Об'яв в локації Морові Землі. Виконується тут же.

ОписРедагувати

"Красунчик Джек має для Вас пропозицію."

Красунчик Джек попросив Вас убити себе. Стрибніть зі Скелі Коханця, і Джек заплатить Вам кругленьку суму; якщо здрейфите, то отримаєте дірку від бублика. Обирати Вам.

ЦіліРедагувати

  • Зробити.
...АБО...
  • Не робити.

ПроходженняРедагувати

Джек пропонує Вам піти до Скелі Коханця і стрибнути вниз з платформи, покінчивши життя самогубством. Перед цим Ви побачите мародера, який стрибає зі скелі, викрикуючи при цьому, що він буде багатим, якщо зануриться в свою загибель.

На будівлі неподалік розташована кнопка, яка викликає Гарячу Лінію Гіперіону По Запобіганню Самогубствам. Натиснувши на неї, Ви виконаєте ціль "Не робити" і отримаєте більше досвіду, але не отримаєте ерідій. Для отримання легкого ерідія, Вам потрібно стрибнути з платформи. Якщо самогубство обране, Красунчик Джек відправить інструкцію повертатися до Дошки Об'яв.

Якщо вибрано ціль "Не робити", натисненням кнопки, жіночий голос скаже: "Дякуємо, що зателефонували на Гарячу Лінію Гіперіону По Запобіганню Самогубствам, Красунчик Джек з жалем повідомляє Вас, що ви боягуз." Через короткий проміжок часу Джек по ЕХО зв'язується з Вами і говорить: "Насолоджуйся нічим, ідіоте!"

"Красунчик Джек зробив Вам найнезвичайнішу пропозицію. Ви розповіли йому, чого це Вас навчило."

ПриміткиРедагувати

  • При грі в кооперативі, один гравець повинен стрибнути, щоб отримати нагороду, а не вся команда.
  • Мародер-самогубець на початку може не з'явитися. Після виконання цілі "Не робити" він може з'явитися. Подальше провокування його стане причиною ворожості і його не можна буде вбити.
  • Ерідій можна накопичувати шляхом збереження і виходу з гри в той момент, коли цілі оновлюються. Таким чином уникається оплата за реконструкцію, якщо гравець падає до кінця.

Випадкова вікі