FANDOM

Гра, Якій Немає Рівних
Локація Зажерливі Шахти
Рівень 61
Нагорода $90477 , 27601 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Гра, Якій Немає Рівних (англ. A Game of Games) - четверте і останнє сюжетне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Вихід із шахт відкрито, і тепер ніщо не заважатиме Вам дістатися до вежі Чарівника, в якій утримується королева.

ЦіліРедагувати

  • Вийти з гномських шахт.
  • Дістатися Лігва Дракона.
  • Звільнити королеву.
  • Перемогти дракона.
  • Втекти з підземелля.
  • Знайти в'язня.
  • Вдарити в'язня.
  • Поговорити з в'язнем.
  • Зняти окови з в'язня: 0/2.
  • Перемогти Дочку Чарівника.
  • Перемогти Красунчика Моргана.
  • Телепортуватися до Лігва Драконів.
  • Нагодувати Хвостату Дупочку ерідієм.
  • Повернути світло назад у світ.

ВиконанняРедагувати

Тінь НенавистіРедагувати

Перший етап завдання "Гра, Якій Немає Рівних" починається всередині Зажерливих Шахт і потім продовжує історію, через сходження до Вежі Красунчика. Початкові вороги - це орки, які населяють нижні частини локації і представляють вагомі докази для Шукачів Хранилища, щоб екіпірувати запальну зброю і бути здатними розправитися з цілями (ворогами) на будь-якій відстані. Зрештою, скелясті ущелини поступаються людським укріпленням, де з групами лицарів краще розправитися в'їдливою зброєю, і знову відкритий простір запевняє, що бій проводитиметься з усіх відстаней. Чаклуни також знаходяться серед груп лицарів у верхніх частинах Тіні Ненависті, завдаючи потужних шокових атак із середини ліцарських лав.

Засідка чекає в Залі Гіперіона, в якій лицарі усіх видів, а також їхні спільники чаклуни, хвилями заливають кімнату. Перемога над усіма відчиняє шлях до Мосту Красунчика, де Красунчик Дракон з'являється знову (перший раз він з'являється в завданні Рольова Гра) і настає битва з босом.

Міст підставлений для атак дракона, але біля воріт до нього є обмежене укриття. Присівши, гравці можуть фактично відступити під грати, щоб мати відносну безпеку і час відновити рівень здоров'я. Дракон нападає, роблячи паузу в своєму польоті, щоб бомбардувати цілі на мосту вогняними сферами. Також він час від часу десантує на міст молодих драконів і ці червоні дракони-дитинчата завдають ушкодження як вогняними, так і фізичними атаками. Роланд знову приєднується до активної фази бою. Він здатний витримувати незліченні атки Красунчика Дракона, а його Турель Скорпіон забезпечує частий вогонь підтримки.

Лігво Вічних СтражданьРедагувати

Опинившись всередині Лігва Вічних Страждань, Шукачі Хранилища будуть змушені активувати важіль, коли вся група знаходиться на дверях пастки, що стає причиною їхнього падіння в підземелля.

Підземелля формується з довгого ряду темних кімнат і залів, що населені павуками, скелетами і чарівниками. При досягненні першого ліфта (котрий не функціонує в даний момент), Станція Швидкого Переміщення з'явиться справа, і може бути активована для легшого доступу пізніше. В кожній кімнаті потрібно активувати перемикач, на якому з'являється гномська руна, щоб відчинити двері до слідуючої кімнати.

В середині пробігу локації, гравці увійдуть до Палати Горя, в котрій міститься коридор з головоломкою, що складається з чотирьох платформ, які рухаються з різною швидкістю між підлогою та стелею. Простий пробіг по вершині платформ гарантуватиме, що персонажа розчавить об стелю, проте зазори під платформами також забезпечують короткочасні зони безпеки, для того, щоб перетнути головоломку за допомогою комбінації пробігання по верху і зістрибування під низ платформ. Платформи мають цикл, в якому всі чотири досягають стелі одночасно, і отже це означає сигнал для початку пробігу, а швидкий рух важливий, щоб пройти всі платформи до того, як вони піднімаються знову. Хоча б один з Шукачів Хранилища повинен пробігти через головоломку до важіля на іншій стороні, який вимикає її. Якщо Шукача Хранилища розчавлює, то він відроджується на початку головоломки на станції відродження Новий-Ви з відповідною платнею за реконструкцію.

Біля кінця підземелля, знову з'являється Роланд і веде до останнього району бою з босом в цій локації і до Королеви Павуків. Коли її звільнено, то вона перетвориться на гібрид чарівника і павука, та почне нападати. Вона стоятиме на верхній частині зони бою і вогняними чарами атакуватиме Шукачів Хранилища, часто зістрибуючи вниз, щоб відновити рівень здоров'я. Навколо неї з'явиться сфера, що блокує всі атаки, лише інколи сфера спадатиме, і в цей момент Королева стає вразливою. Також з'явиться велика група різноманітних павуків, котрі нападатимуть. Вхід до Лігва Дракона з'явиться після поразки Королеви Павуків.

Лігво ДраконаРедагувати

Локація в першу чергу окупована скелетами, проте також тут є декілька лицарів і чарівників, котрі знаходяться в різних точках сходження на вершину локації. Найефективніший вибір зброї пропонує вибухова зброя, котра є універсальною в даній локації. Проте зброя з іншим елементальним ушкодженням також корисна, при вибірковому застосуванні на конкретному типі ворогів. В кінці спірального шляху по зовнішній стороні Вежі Красунчика є телепорт, котрий перемістить Шукачів Хранилища на верхній рівень для бою з Красунчиком Морганом.

Красунчик Морган стоїть один і після короткої частини риторики, він починає бій. Він має три втілення (інкарнації), і перша з них носить назву Красунчик Чаклун. В цій формі він призве три своїх копії-дублікати і матиме потужного щита, щоб запропонувати поєднання захисної стратегії, котра складається як з неправильного вибору цілі, так і з чистого захисту. В цій формі його атаки засновуються на шоковому ушкодженні, і хоча це може призвести до припущення, що він стійкий до електрики, в дійсності шокове ушкодження забезпечує цінну перевагу для виснаження його щита. Якщо Красунчика Чаклуна і його дублікатів можна згрупувати, то електричне ушкодження з ефектом по поверхні дійсно дуже ефективне для знищення їх усіх.

З поразкою Красунчика Чаклуна, він розчиняється і повертається миттю пізніше, як Некротичний Чаклун. В цій формі він призиває ватагу скелетів на бій, а сам в цей час позаду них запускає ракети череповидної форми. Некротичний Чаклун стійкий до електричного ушкодження, а скелети мають стійкість до вогняного.

Фінальна інкарнація - це Демонічний Чаклун, вогнена індивідуальність, котрий може викликати драконів-дитинчат за бажанням. Демонічний Чаклун б'ється за допомогою заклинань, коли він на допомогу не викликає драконів. Втілення Демонічного Чаклуна схильне до левітації під час кастування своїх заклинань, а ефект покачування може зробити влучність при прицілюванні важкою, а також представляє хитру ціль у випадку повільніших снарядів.

"І так закінчується розповідь про те, як Шукачі Хранилища перемогли Красунчика Моргана, врятували прекрасну Королеву Хвостата Дупочка і повернули світло назад у світ. Кінець."

ПриміткиРедагувати

  • Існує баг, у відповідності до якого соло гравці можуть зіштовхнутися з хибним повідомленням "Для продовження потрібні всі гравці" в кінці локації Тінь Ненависті, що блокує доступ до бою з Красунчиком Драконом. Це можна виправити налаштуванням свого статусу в мережі на "Не в мережі" в "Меню налаштування мережі".
  • Королева Павуків є єдиним ворогом, якого потрібно вбити, для того, щоб пройти через Лігво Вічних Страждань, а більшість карти локації цілком можливо пробігти лише активуючи перемикачі з гномськими рунами, при цьому не вступаючи в активний бій.

Кріґ - Гра, Якій Немає Рівних (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)01:03:41

Кріґ - Гра, Якій Немає Рівних (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі