FANDOM

Гори, Стерво, Гори
Borderlands2 2015-03-25 21-10-01-70.png
Локація Арена Торрга
Видає Пістон
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP, автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Гори, Стерво, Гори (англ. Burn, Baby, Burn) - четверте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Пістон автоматично, після закінчення завдання Битва: Жага до Руйнації. Виконується в локаціях Пандорщина і Бар Піро Піта.

ОписРедагувати

Ви вижили по ходу битви «Жага до Руйнації» і зайняли 5-ий рядок в списку найшибайголовіших бійців! В якості нагороди, Ваш спонсор Пістон подарував Вам скриню зі зброєю. Порожню скриню. Ви відчуваєте, що запахло смаженим - і в прямому, і в переносному сенсі. Вас зрадили - але вже ж до цього Ви давно повинні звикнути. Головне - вижити, а помститися Ви завжди встигнете.

Пістон зрадив Вас: накачав наркотиками, витягнув з Арени і переконав усіх, що Ви з ганьбою втекли. На жаль, він був Вашим спонсором, а це означає, що Ви тепер не зможете піднятися на більш високу позицію в рейтингу. Містер Торрг порадив Вам відправитись до Пандорщини і знайти нового спонсора. Виявляється, що спонсора, який Вам необхідний, викрав гладіатор на ім'я Піро Піт. Він поверне спонсора - але тільки в тому випадку, якщо Ви влаштуєте заварушку в Пандорщині. У Вас немає рішуче ніяких гарантій того, що він дотримає слова, але чому б і ні.

ЦіліРедагувати

  • Залишити Арену.
  • Дістатися до Пандорщини.
  • Пройти через Пандорщину.
  • Дістатися до Дошки Об'яв Піро Піта.

"Піро Піт звільнить спонсора, якого він викрав, але тільки якщо Ви не залишитесь в боргу."

Випадкова вікі