FANDOM

Гном в Поміч
Локація Безсмертна Гущавина
Рівень 61
Нагорода $45238 , 18400 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Гном в Поміч (англ. Dwarven Allies) - третє сюжетне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Дізнавшись про те, що Красунчик Морган викрав Королеву Притулку Розпеченого Каменю, Роланд відправляє Шукачів Хранилища вслід за нею крізь підземелля гномів.

ЦіліРедагувати

  • Направлятися до гномських шахт.
  • Убити орків-загарбників: 0/10 (додатково).
  • Знайти Короля Гномів.
  • Поговорити з Рагнаром.
  • Вдарити Рагнара.
  • Поговорити з чарівником (словами).
  • Пройти.
  • Знайти вихід зі штолень.
  • Спитати чарівника про магію дверей.
  • Перетнути підступну прірву.
  • Вдарити древню гномську головоломку (додатково).
  • Вирішити древню гномську головоломку.
  • Знайти Жаднозуба.
  • Звільнити Жаднозуба від його прокляття (додатково).
  • Прийняти літеру від Жаднозуба (якщо Жаднозуба було звільнено).
  • Вбити Жаднозуба.
  • Знайти літери: 0/4.
  • Розмістити руни: 0/4.
  • Голосно проговорити фразу-пароль.
  • Розмістити руни: 0/4.
  • Сказати "ПУКИ" та вийти.

ВиконанняРедагувати

Завдання проходить в Зажерливих Шахтах, де Король Рагнар і його гноми чекають, щоб створити нові альянси та забезпечити дорогу до Красунчика Моргана.

Першою зупинкою на шляху до Рагнара є Табір Гномських Тортур, де орки захопили частину шахти і перетворили її на місце катування гномів. Район розташований на виступі і становить небезпеку при битві з місцевими орками, оскільки їхні відштовхуючі атаки можуть відправити Шукача Хранилища за край виступу або в одну з ям з кілками на дні, що розташовані в таборі. Що ще гірше, їхній Воєначальник Тург може підвищувати свій рівень і рівень своїх поплічників п'ять разів, перетворюючи орків на далеко потужніших противників. Проте орків можна заманити до більш безпечної позиції для бою, і більшість послідує до найбезпечного місця на полі бою - входу до табору. Для цього потрібно, стріляючи в них, привертати їхню увагу.

Рагнара можна знайти за кімнатою тортур, його охороняють інші гноми, а в околицях буде мінімум загроз. Проте зустріч не проходить у відповідності до плану, коли вплив Бріка змушує Шукача Хранилища вдарити Рагнара на смерть замість того, щоб поговорити з ним. В результаті, гноми стають ворожими в іншій частині Зажерливих Шахт.

Вихід чистий і пролягає за мостом Переправи чарівника, котрий заблокований чарівником Клептрепом. Ворота залишаються закритими і можуть бути відкриті лише після збору чотирьох гномських рун. Клептреп має пояснення до цієї інформації і щоб знайти його, потрібно відправитися до Кам'ного кряжу. Хоча Клептреп віддає першу руну (неохоче), в районі з'являються кам'яні големи, що атакують послідовно, і супроводжуються Шибайголовим Залізним Големом. Знову ж таки, високі скелясті уступи становлять небезпеку при битві з ворогами, що володіють відштовхуючими атаками, тому авантюристам можна порадити триматися подалі від краю обриву під час бою.

Друга руна захищена більшою кількістю гномів і головоломкою зі стрибками. Пазл складається з літаючих уламків скель, котрі використовуються, як переправа над озером лави для досягнення каменю, на якому руна розміщена. Камені піднімаються і опускаються, і одразу пройти їх не вийде для досягнення руни. Проте, після одного падіння в лаву, з'являються нові камені, надаючи альтернативний шлях навколо по правій стороні. Стрибки в основному таймінгові, хоча передостанній камінь пролітає під іншим, зіштовхуючи персонажів вниз, якщо вони спімані в такий момент. Очікуючи цього тісного проходу між двома скелями до того, як приземлитися на менший, що проходить внизу, Шукач Хранилища може приземлитися на нього і мати достатньо часу, щоб стрибнути якраз перед новим проходженням цього каменю внизу під іншим. Є лише один шанс, щоб досягти останньої скелі, коли потрібно здійснити один останній легкий стрибок до руни.

У випадку, якщо гравці продовжують провалювати головоломку зі стрибками, будь-яке падіння в лаву буде супроводжуватися відродженням персонажа без плати за реконструкцію. Після повторюваних провалів, з'являється магічний кам'яний міст, котрий просто подовжується до руни, забезпечуючи можливість взяти руну без стрибків. Цей міст також з'являється, якщо пазл успішно завершений, а разом з цим приходить інша гномська засідка.

Третя руна отримується вирішенням іншої головоломки в Позолоченій Кузні. Цей пазл є головоломкою на пам'ять: коли куб активовано і він опущений вниз, порядок в якому спалахи блискавок перекручують сторони куба, вказує на послідовність, в якій потрібно деактивувати куб. Бокові кристали активуються в зворотньому порядку. Після першої невдалої спроби, додаткова ціль вдарити головоломку полегшить завдання, без подальшої необхідності вирішувати пазл. Проте, якщо Шукач Хранилища вдарить головоломку, то більше не матиме можливості мати доступ до скрині і Символу Хранилища, котрі знаходяться на іншій стороні від руни.

Четверту руну має в своєму розпорядженні Жаднозуб, ватажок гномів, котрий з'являється, намагаючись заповнити порожнечу, що утворилася після смерті короля Рагнара. Він відмовляється віддати руну і нападає зі своїм Золотим Големом. Бій може бути зупинений атаками Магічної Сфери Дивної Дупи - магічного пивного кухля, котрий літає всередині силової бульки. Вся булька являє собою цільову зону і може увібрати дивовижну кількість влучань перед тим, як зруйнується. Знищення кухля завершує додаткову ціль по звільненню Жаднозуба від його прокляття, хоча це приведе лише до короткого перепочинку перед тим, як Жаднозуб впізнає убивцю короля гномів і поновлює свої атаки.

Золотий Голем стрибає на поле бою протягом трьох етапів бою. Це жорсткий противник, який атакує на дальню відстань вогняними сферами та енергетичним променем на середній відстані, що доповнюються фізичними ударами. При кожному зменшенні його рівня здоров'я на третину, він повертатиметься на початкову позицію Жаднозуба і запускатиме вниз на гравців вогняні сфери, коли основні гноми натомість рушать в атаку. Нерегулярні Повітряні Големи також забезпечать підтримку з повітря своїми енергетичними променями, поки Золотий Голем залишається на відстані. В решті-решт, після перемоги над Золотим Големом, шлях стає чистим для отримання руни Жаднозуба і повернення до Переправи чарівника.

Маючи всі чотири руни в руці, їх можна зібрати, щоб скласти пароль, котрий відмикає ворота до Тіні Ненависті.

"Хоча, у підсумку, Шукачі Хранилища випадково перебили більшість своїх потенційних союзників, Зажерливі Шахти, тим не менш виявились плідними. Після невеликого насилля і деякого грубого гумору, вони (Шукачі) виявилися ближче, ніж будь коли, до вежі Красунчика Моргана і королеви, що утримується всередині неї."

ПриміткиРедагувати

  • Завдання Клептрепа Пізнаю по Борідці має цілі, що виконуються паралельно з завданням Гном в Поміч, і може бути виконано одночасно з цим завданням.
  • Місія Млинцепокаліпсис має дві цілі в Таборі Гномських Тортур біля початку шахт, а третій млинець стає доступним з Кам'яного кряжу, після того, як Клептреп відчиняє ворота до цієї області.

Кріґ - Гном в Поміч (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)38:58

Кріґ - Гном в Поміч (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі