FANDOM

Як і в будь-якому великому проекті, в Borderlands 2 є певна кількість глюків та недоробок. Причому це може бути щось зовсім нешкідливе, що призводить до мінімальних незручностей, так і щось серйозне, здатне зіпсувати враження про гру.

Корисні ГлюкиРедагувати

  • У грі є глюк, що дозволяє копіювати будь-які предмети необмежену кількість разів. Для цього в режимі угоди один з гравців виставляє предмет зацікавленості і обидві сторони вибирають сутичку. У дуелі гравець, що виставив предмет, змінює його розташування в інвентарі і викидає предмет з інвентарю. Потім другий гравець вбиває власника предмета і після битви в інвентарі вбивці з'являється скопійована річ. Тепер можна забрати викинутий предмет і у обох гравців тепер є ідентичні копії. Схожим чином копіюються голови і скіни. Гравець, у якого ще немає даного скіна, виставляє його в угоді, і обидві сторони вибирають сутичку. Під час дуелі гравець з невивченим скіном вивчає його і дає себе вбити другому гравцеві. Після дуелі у першого гравця вивчений скін, а у другого є картка з цим же скіном.
  • Є глюк - нескінченний рюкзак. Продаємо що-небудь торговому автомату зі свого рюкзака. Підбираємо будь-яку річ. Йдемо до торгового автомату і викуповуємо те, що продали.
  • Якщо вбивати ворогів, сидячи в кузові вантажівки, то їх рівень агресії не мінятиметься. Тобто якщо вороги спочатку вас не помічають, то їх можна абсолютно безкарно розстрілювати, сидячи в машині - вони так і будуть вас не помічати.
  • Є один глюк, що дозволяє особливість однієї зброї передати іншій. Потрібно швидко поміняти ту зброю, особливість якої ви хочете запозичити, і відразу ж увійти в меню інвентарю. Там потрібні вам гармати треба просто поміняти місцями.

Глюк працює як в одиночній, так і в мережевій грі, але за умови що Ви адміністратор сервера, у підключених до Вас клієнтів цей глюк працювати не буде. Цей глюк добре використовувати, якщо у вас є пістолет Брехун і хороша снайперська гвинтівка з великими критичними пошкодженнями і скорострільністю, наприклад, Сімо.

Невеликі та непроблемні глюкиРедагувати

  • Якщо до деяких стін підійти впритул і вистрілити, кульові отвори будуть із зворотного боку стіни.
  • Щур-злодій може вкрасти гроші у ілюзії ассасина (незручно, чи не так?).
  • Інвалідний візок Джимбо Реднека настільки суворий, що пересувається, не обертаючи колесами.
  • Якщо під час квесту Кланові Війни, коли треба знищити трейлери Реднеків, підійти до тих місць, де зазвичай Тектор і Джимбо прогулюються, то можна почути банджо Джимбо. Цей звук пересувається.
  • Якщо тікати від вибухового вантажника, а потім розвернутися і тікати задом, то він теж буде бігти до вас задом деякий час.

Дуже серйозні глюкиРедагувати

  • Зазвичай, коли персонаж намагається вистрілити зі зброї з порожнім магазином, робиться автоматична перезарядка. Але граючи за Шібзостріла, прокачаного в гілку Нестримність, можна побачити, що зброя не завжди перезарядиться таким чином і доведеться перезаряджати зброю самому.
  • Якщо підійти до ворога впритул, то кулі будуть проходити крізь ворога. Тому краще не підходити надто близько.
  • Якщо у Колізеї Фінка розлюченого голіафа вб'є NPC (не гравець), то пройти арену стане неможливим, оскільки лише вбивство гравцем всіх супротивників на арені призводить до переходу на наступний раунд.
  • 'Серйозна помилка гри:' якщо під час виконанні місії в Заповіднику (знаходження Дзьобика) спробувати досягти камер, перелазячи через водоспад, то квест перестане працювати коректно, та відкрити камеру з птахою буде неможливо!

Логічно, що подальше проходження вам не загрожувати, якщо тільки не приєднатися у мережевій гри до гравця, який ще не виконав цей квест.

  • Якщо на бандитській вантажівці, обладнаній пилкострілом, заїхати на гірку так, щоб можна було цілитися в капот машини, постріли будуть "застрявати" в ній, не завдаючи ніякої шкоди транспорту. Якщо після цього машина рушить з місця, "накопичені" пили градом розлітаються геть.
  • У локації Кровомісна Фортеця можуть траплятися вильоти і зависання гри у власників карт ATI. Це пов'язано з виром в центрі карти, який вираховується згідно PhysX.
  • Місію "Кланові Війни 2: Смертельний Фініш ні в якому разі не можна переривати примусовим виключенням або перезавантаженням комп'ютера. Завдання може "залипнути" назавжди. Єдине рішення - завантаження старого збереження. Так що не забуваємо копіювати збереження на флешку/комп'ютер/інші носії.
  • Тектор Реднек або Мік Зафорд у фінальній битві в завданні Кланові Війни 6: Зафорди та Реднеки можуть стати "безсмертними". Просто перезапустіть гру, НЕ зберігаючись.
  • Іноді після вбивства Воїна, зброя падає під його голову та її не можливо підібрати. Щоб підібрати зброю, потрібно вийти з локації в Морові Землі, потім пройти заново шлях до Воїна. На місці поваленого ворога нічого не буде і ніщо не перешкодить забрати потрібний предмет. (Це виправлено: тепер Воїн повністю тоне в лаві і падає в ущелину.)
  • Іноді, піднявшись на яку-небудь гору, персонаж там застряє і стає в таке положення, що не можна відкрити рюкзак щоб змінити модифікатор гранат (це єдиний порятунок).
  • Іноді стручок з варкідом може просто зникнути. Однак, якщо вистрілити туди, де був стручок, проблема вирішиться.

Глюки з текстурами гриРедагувати

Випадкова вікі