FANDOM

Гарячий Дотик (англ. Backdraft) – навичок Майї, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Катаклізм.

ОписРедагувати

«Hot Girl!»

Навичок спричиняє атаки Майї в ближньому бою завдавати вогняне ушкодження та випускати вогняний вибух, якщо її щит розряджено. Щит повинен повністю перезарядитись між вибухами.

ЕфектиРедагувати

  • Рівень ушкодження навичку: +1 за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Ушкодження +1 +2 +3 +4+5
Рівень 6 7 8 9 10 11
Ушкодження +6 +7 +8 +9 +10+11

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Банши

ПриміткиРедагувати

  • Фактично, вогняне ушкодження ближнього бою – окремий ефект, котрий активується, якщо атака контактує з ворогом. Слідуючи за атакою ближнього бою, вогняне ушкодження навичку Гарячий Дотик активується та має шанс підпалити ворога.
  • На відміну від щита "Хвиля", нова-вибух цього навичку активується негайно, як тільки заряд щита виснажено. Якщо Майя екіпірована щитом "Хвиля" та має вивчений навичок Гарячий Дотик, то коли її щит розряджається, активується Гарячий Дотик, а незабаром слідує фактичний нова-вибух щита, як зазвичай би він активувався.
  • Хоча Гарячий Дотик схоже, що перетворює будь-який екіпірований Маєю щит на щит "Хвиля", убивство ворога за допомогою навичку Гарячий Дотик не рахується до прогресу досягнення Хвилі ненависті, навіть якщо вона екіпірована справжнім щитом "Хвиля".

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм