FANDOM

Гаряча Страва
Borderlands2 2015-03-25 21-37-52-60
Локація Бар Піро Піта
Видає Містер Торрг
Рівень 50
Нагорода 25 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Гаряча Страва (англ. ChopSuey) - шосте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Містер Торрг. Виконується в локації Бар Піро Піта.

ОписРедагувати

Пістон зрадив Вас і тепер у Вас немає спонсора - і, значить, Ви не можете потрапити на перші рядки рейтингу. Містер Торрг запропонував Вам відправитись до Пандорщини та підшукати собі нового спонсора. Виявилося, що спонсора, якого Ви шукали, викрав гладіатор на ім'я Піро Піт. Ви допомогли Піту з дечим, і він погодився віддати спонсора. Ідіть до нього, розіграйте здивування, коли він спробує Вас зрадити і вбити, а затим врятуйте спонсора.

ЦіліРедагувати

  • 'Зустрітися' з Піро Пітом.
  • Вбити Піро Піта.
  • Знайти викраденого спонсора.

ПроходженняРедагувати

Це коротка місія, що включає в себе вбивство Піро Піта з послідуючим знайденням вікраденого спонсора.

Піт має дуже потужного щита і два однакових вогнемети для озброєння. В той час як він є не особливо швидким ворогом, він буде настирливо підбігати до Вас на близьку відстань, де його вогняна зброя може завдати ушкодження незахищеній плоті. Його зброя не буде досягати цілей на дистанції. Не дивлячись на його ефективність в ближньому бою, атаки Піта не завдають шкоди гравцям в межах його витягнутих рук, що доводить ефективність тактик ближнього бою для гравців, на рівні з тактиками дальнього бою.

Міркування щодо використання обладнання проти Піро Піта, відрізняються від міркувань для більшості інших бойових ситуацій. Його вогняні атаки можуть бути ушкодливими для незахищених гравців, але менш ефективними на захищених цілях, в результаті чого значно вища можливість використання потужного щита гравцями. Адаптивний і бустерний щити також варті уваги, а навички і модифікатори класу, що підвищують і покращують параметри щитів, мають неоціненне значення, як ніякий інший ресурс для елементального супротиву проти вогняного ушкодження. Рекомендовано використовувати, для швидкого виснаження заряду щита Піро Піта, шокову зброю.

Знищення щита Піро Піта знаменує нову фазу бою, коли число малих мурахопавуків наповнює арену. Вони не роблять бій занадто складним або небезпечним і можуть в значній мірі ігноруватися до тих пір, коли гравцям необхідно отримати Друге Дихання.

Як тільки Піро Піта убито, стає доступним підйомник в арені, щоб дістатися вентиляційної шахти, котра веде до кімнати, в якій утримується полонений Піта.

"Піро Піт мертвий. Час познайомитись з Вашим новим спонсором..."

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва місії - посилання до пісні Chop Suey! гурту System of a Down.
  • Chop suey - це рагу, блюдо із китайської кухні невизначеного походження.

Випадкова вікі