FANDOM

ОписРедагувати

Гармонія (англ. Harmony) – друга гілка навичків Майї, що спрямована на підтримку та лікування.
Іншими гілками навичків Майї є Рух і Катаклізм.

НавыкиРедагувати

Навичок Ефект Harmonytree
1
Третє Око
GenericIcon5

Підвищує критичне ушкодження та пошкодження в ближньому бою.
Приємний Подарунок
GenericIcon5

«Ой, дякую!»
2
Незвичне Лікування
GenericIcon5

Навичок дозволяє Майї лікувати її союзників, стріляючи в них, також навичок збільшує максимальний рівень здоров'я Майї.
Катастрофа
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкострільність і ушкодження зі зброї усіх типів, якщо ворог знаходиться під дією Захоплення.
3
Радість
GenericIcon5

До тих пір, поки ворог знаходиться в Захопленні, всі гравці в команді Майї відновлюватимуть здоров'я.
Право на Життя
GenericIcon1

Навичок дозволяє миттєво підіймати на ноги своїх напарників, використовуючи Захоплення, навичок при цьому буде використаний і почне відновлюватись.
Компенсація
GenericIcon5

При отриманні ушкодження здоров'ю існує шанс нанесення такої ж кількості ушкодження нападнику.
4
Забезпечення
GenericIcon5

Цей навичок надає персонажу постійну пасивну регенерацію здоров'я та базується на втраченому здоров'ї персонажу. Чим нижче поточний рівень здоров'я персонажу, тим більш потужною є регенерація.
5
Гострозуба
GenericIcon5

Після вбивства ворога будь-яке наступне ушкодження, спричинене ворогу, негайно відновить відсоток від цього ушкодження до здоров'я Майї.
6
Колесо Смерті
GenericIcon1

Майя кидає сферу шлаку, котра постійно ушкоджує ворогів біля неї. Ця здібність має час відновлення. Персонаж виконує звичайну атаку ближнього бою, якщо Колесо Смерті підзаряджається.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм