FANDOM

ОписРедагувати

Гармонія (англ. Harmony) – друга гілка навичків Майї, що спрямована на підтримку та лікування.
Іншими гілками навичків Майї є Рух і Катаклізм.

НавыкиРедагувати

Навичок Ефект Harmonytree.jpg
1
✪
✪

Підвищує критичне ушкодження та пошкодження в ближньому бою.
✪
✪

Якщо захоплений ворог гине, виникають сфери здоров'я, які автоматично зцілюють Шукачів. Чим нижче рівень здоров'я, тим сильніше ефект.
2
✪
✪

Навичок дозволяє Майї лікувати її союзників, стріляючи в них, також навичок збільшує максимальний рівень здоров'я Майї.
✪
✪

Навичок збільшує швидкострільність і ушкодження зі зброї усіх типів, якщо ворог знаходиться під дією Захоплення.
3
✪
✪

До тих пір, поки ворог знаходиться в Захопленні, всі гравці в команді Майї відновлюватимуть здоров'я.
✪
✪

Навичок дозволяє миттєво підіймати на ноги своїх напарників, використовуючи Захоплення, навичок при цьому буде використаний і почне відновлюватись.
✪
✪

При отриманні ушкодження здоров'ю існує шанс нанесення такої ж кількості ушкодження нападнику.
4
✪
✪

Цей навичок надає персонажу постійну пасивну регенерацію здоров'я та базується на втраченому здоров'ї персонажу. Чим нижче поточний рівень здоров'я персонажу, тим більш потужною є регенерація.
5
✪
✪

Після вбивства ворога будь-яке наступне ушкодження, спричинене ворогу, негайно відновить відсоток від цього ушкодження до здоров'я Майї.
6
✪
✪

Майя кидає сферу шлаку, котра постійно ушкоджує ворогів біля неї. Ця здібність має час відновлення. Персонаж виконує звичайну атаку ближнього бою, якщо Колесо Смерті підзаряджається.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі