FANDOM

Вільгельм
Вільгельм The Pre-Sequel.png
Стать Чоловіча
Раса Людина
Статус Живий
Гра Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Озвучка Тодд Геберкорн (BL2)
Браян Мессей (TPS)

Вільгельм (англ. Wilhelm) – сюжетний бос в Borderlands 2 та ігровий персонаж Borderlands: The Pre-Sequel.

ІсторіяРедагувати

Вільгельм є кіборгом, котрий служить Красунчику Джеку і котрий майже убив оригінальних Шукачів після подій Borderlands. Він є одним з босів в Borderlands 2 та ігровий персонаж класу Завойовник (англ. Enforcer) в Borderlands: The Pre-Sequel.

В дитинстві Вільгельм мав не гостру форму патології кісток, котра вимагала від нього в ранньому віці поставити кібернетичні імпланти, що пізніше в його житті й розвинулось в повну залежність від кібернетики та бажання стати справжнім роботом. Він став найманцем через той факт, що як він розповідає: "дитиною/підлітком я був гарним в бійках". Він став би найбільш відомим найманцем в галактиці, б'ючись за кожну корпорацію та набираючи кількість убивств, що еквівалентна населенню малої країни, хоча його невдача в захисті чи то президента, чи то дитячого будинку ускладнила отримання роботи у внутрішньому світі та він був вимушений перебратися на прикордонні планети. В якийсь момент він був найнятий Джеком в якості Шукача Хранилища на Елпісі за кілька мільйонів доларів, допомагаючи Джеку в приході до влади та, зрештою, стаючи слугою свого начальника.

Borderlands 2

ОписРедагувати

Вільгельм є першим великим босом у грі (великими є ті, у кого панель здоров'я з'являється зверху екрану). Ангел постійно з побоюванням згадує його до тих пір, доки Шукачі не перемагають його. Нижня частина Вільгельма – це корпус вантажника, а верхня – тіло інженера.

СтратегіяРедагувати

Вільгельм має високий рівень здоров'я та гарний щит, хоча він в перші декілька секунд бою незахищений щитом. На початку бою викликає двох інспекторів, які відновлюють йому щит, якщо їх не знищити. В ближньому бою обертає свій корпус наче пропелер, завдаючи ударів руками, а в дальньому – стріляє залпом ракет, іноді випускає потужну ядерну ракету (подібну до тих, що використовуються будівничими). Періодично перевертає контейнери, з-під яких з'являються додаткові вантажники. На першійй хвилі гарантовано створюються потужні вантажники. На другій – збройні. На третій можуть генеруватися будь-які вантажники аж до шибайголових. На останній хвилі викликаються 2 будівничі, котрі будуть додатково генерувати інспекторів і вантажників будь-яких видів. Роботи з'являтимуться тільки з ініціативи Вільгельма. Коли він буде убитий, додаткові роботи не з'являтимуться.

МісцезнаходженняРедагувати

ЗдобичРедагувати

Borderlands: The Pre-Sequel

НавичкиРедагувати

Активний навичок: Вовк і Святий

Основна стаття: Вільгельм/Дерево Навичків

Модифікатори класуРедагувати

Основна стаття: Вільгельм/Модифікатори класу

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Вільгельм/Цитати

ПриміткиРедагувати

  • Вільгельм не має сцени появи (інтро), не дивлячись на його статус.
Wilhelm Screamed.jpg

Кричи, Вільгельме, кричи!

  • Перемога над Вільгельмом розблоковує досягнення Кричи, Вільгельме, кричи!, що є посиланням до архівного звукового запису, який використовується в багатьох кінофільмах, телевізійних шоу та відеоіграх.
  • Вперше Вільгельм згадується в завданні Красунчик Джек! Радий Знайомству!, в якому можна почути, як він убиває потяг повний біженців на їхньому шляху до Сховища, виконуючи накази Джека.
  • Існує невикористаний у грі ЕХО-запис Красунчика Джека, в якому Джек говорить, що перед битвою з Шукачами він отруїв Вільгельма, ослаблюючи його з метою впевнитися, що енергоблок, який він ніс, був би відновлений та у нього не склалося враження про занадто просте завдання.
  • "Вільгельм" є німецькою версією імені "Вільям".
  • Виявлено, що Вільгельм родом з планети Гера, після короткого згадування Моксі в Borderlands: The Pre-Sequel, коли вона вперше зустрічається в Конкордії. Ця планета була також згадана Кріґом в одній з його непрацюючих голосових реплік.
  • Вивчення навичків в гілці Кіберспецпризначенець змінює голос Вільгельма та його зовнішній вигляд, додаючи звукове спотворення до його голосу та роботизовані зміни до його тіла.
  • В Borderlands: The Pre-Sequel Вільгельм схильний відповідати на звернення до нього з суворим "ні", без жодного подальшого коментаря.
  • Його улюблена їжа - стейки.
  • У Pre-Sequel можна помітити, що Вільгельм деколи посилається на своє божество (або кумира) - "Небесного робота полісмена", що є посиланням до Робокопа з одноіменного фільму.
  • У дрона Вовк текстура схожа на зброю компанії Бандит. У дрона Святого текстура схожа на зброю компанії Маліван.
  • На 5 день акції Loot Hunt з нього випадала гвинтівка Фремінґтон.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі