FANDOM

Відступники (противники)
Раса Люди
Фракція Щури
Статус Живі, можна вбити.
Локація Кровомісна Фортеця.
Гра Borderlands 2

Ден, Лі, Мік і Ральф (англ. Dan, Lee, Mick and Ralph) - міні-боси щури, що зустрічаються при виконанні завдання Відступники в локації Кровомісна Фортеця.

ОписРедагувати

Ці щури мешкають в каналізації Кровомісної Фортеці. Перший раз туди можна потрапити тільки при виконанні завдання Патріції Танніс. Коли Ви зайдете до їх лігва, вони почергово вистрибнуть з труб і нападуть на Вас. Першим буде Лі, другим - Дэн, потім - Ральф і, накінець, Мік. Кожен буде битися з Вами до втрати половини здоров'я, а потім буде зникати. Коли Ви переможете їх всіх поодинці, вони нападуть на Вас всі разом, але у кожного з них уже буде по половині здоров'я. В бою вони поводяться майже як звичайні щури: стріляють здалеку, швидко пересуваються та атакують Вас в ближньому бої.

Після перемоги над ними, пройшовши по коридору далі, можна зустріти Флінтера. Щоб його викликати, потрібно 1 раз потягнути за важіль на полу, 1 раз опустити вниз рубильник на стіні та 2 рази натиснути кнопку на телевізорі. Після цього він вилізе з труби, що знаходиться біля червоного ящика Даль.

ЗдобичРедагувати

З них може випасти легендарний модифікатор гранат Гроза.

ГалереяРедагувати

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі