FANDOM

Вогні Небесного Міста
Вогні Небесного Міста.png
Локація Сховище
Видає Ангел
Рівень 20
Нагорода $55, 3917 XP, слот для зброї
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Вогні Небесного Міста (англ. Bright Lights, Flying City) - одинадцяте сюжетне завдання в Borderlands 2. Видається Ангелом одразу після закінчення завдання Підйомні Роботи.

Опис і ціліРедагувати

Сховище зникло. Ангел попрохала вас пройти крізь Морозильник. За її словами, якщо ви зумієте вижити, то зможете вибратись на іншому боці та потрапити в Сховище.

  • Увійти в Морозильник.
  • Знайти друзів.
  • Скористатися станцією миттєвого переміщення.

Гарна новина: ви знайшли Сховище. Погана новина: воно висить в повітрі та в нього неможливо влучити за допомогою станцїї миттєвого переміщення. Ангел попрохала вас відправитись на місцевий завод по очищенню ерідія. Вона начебто має якийсь план, котрий дозволить вам знову зустріти друзів.

  • Дістатися до заводу.

Ангел хоче, щоб ви щось добули на заводі, тому вам потрібно переправитись через канал, яким він оточений.

  • Переправитись через канал.
  • Напрпавитись до незвичайного джерела випромінення.

Ангел-охоронець запропонувала вам скористатися маяком для транспорту. За його допомогою можна викликати станцію миттєвого переміщення, а уже через неї зв'язатися зі Сховищем. Простіше простого! Начебто. Нажаль, маяк для транспорту потрапив до шлунка землетряса. Нащастя, у вас є зброя.

Ангел просить вас відправитись до міста Вершина. Там ви зможете активувати навігаційний маяк і відправити заявку на станцію миттєвого переміщення.

  • Встановити маяк.

Ви встановили маяк в центрі Вершини, і тепер Ангел хоче, щоб ви охороняли його до тих пір, поки заявка не буде виконана.

  • Захистити маяк.

З місячної бази прибула станція миттєвого переміщення. Ангел доручає вам підключити Сховище до мережі станцій миттєвого переміщення, щоб ви змогли повернутися в місто. Ліліт попрохала вас повернутися в штаб-квартиру Червоної Варти в Сховищі.

  • Подключитись до мережі станцій миттєвого переміщення.
  • Поговорити з Роландом.

ПроходженняРедагувати

Ангел допомагає нам потрапити в Морозильник. Відкриваємо наступні ворота вентилем справа. Пробираємося по місцевості, вбиваючи противників. Зістрибуємо на кригу, тут зіштовхуємося з великими та повільними кристалісками. Стріляємо по їх кристалам для ліквідації. Добираемося до трішки нахилених дверей, розкриваємо їх вентилем зліва. Выбираємось назовні та зустрічаємо друзів. Телепортуємось до них за допомогою станції миттєвого переміщення. Прикро, але здійснити це не вийде, так як відмітка Сховища на мапі після зміщення зникла. Ангел рекомендує відвідати завод з очищення ерідія. Прибувши на місце, винищуємо противників, підіймаємося по драбині. Натискуємо на кнопку та чекаємо прибуття підйомника. Застрибуємо на нього та ще раз натискаємо на кнопку. Зістрибуємо вниз, переправившись на іншу сторону. Йдемо вліво, з ворот з'являється великий будівничий. Розправлюємось зі всіма, направляємось до маяка. Його з'їдає Землетряс-Ненажера. Б'ємося з ним, тримаючи величезну дистанцію. Неприятель безперервно викликає роботів та відновлює свій щит. Рухаємось між спорудами, так ми матимемо більше шансів ухилятися від летючих у нас шипів. Отримавши перемогу, беремо навігаційний маяк.

Направляємось до Вершини, где місцеві жителі уражені черепною чумою. Встановлюємо маяк та тримаємо оборону. Ремонтуємо маяк за потребою. Тільки зв'язок буде встановлено, спішно телепортуємося у Сховище.

"Ви дісталися Сховища, але ні в кого немає плану, що робити далі. Хто ляпнув, що усе ще попереду?!"

ПриміткиРедагувати

  • В Режимі Істиного Шукача Хранилища та Режимі Величного Шукача Хранилища інколи локація Нагір’я-Насосна Станція буде з'являтися на станції миттєвого перенесення, котра розміщена в Морозильнику. Це дозволить гравцям обійти всю битву з ворогами в Морозильнику та переміститися прямо в Нагір’я-Насосну Станцію.
  • Можливо обійти гіперіонівські сили, що розташовані біля водяного каналу, по краю місцевості, яка проходить через найближче з'єднання з Нагір’ям. Таким чином гравці можуть потрапити до місця встановлення маяка, але він не з'явиться. Наближення до воріт вантажного дока, обновить ціль місії "Переправитись через канал" і дозволить місію закінчити.
  • Річ для виконання місії: місячний маяк підтримки - це GPS-оснащений маяк, який використовується для отримання підтримки з Гіперіонівськоі місячної бази.
  • Якщо маяк отримує пошкодження дуже багато разів, Джек скаже: "Ти дійсно погано захищаєш цей маяк, чи не так?". З цього моменту маяк уже не буде більше отримувати пошкодження.

Випадкова вікі