FANDOM

Ви Помрете (Серйозно)
Локація Сховище, Пік Землетряса
Видає Патріція Танніс
Рівень 50
Нагорода модифікатор класу Убивця Землетряса
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Ви Помрете (Серйозно) (англ. You. Will. Die. (Seriously.)) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Патріція Танніс в локації Сховище. Виконується в локації Пік Землетряса.

ОписРедагувати

Так, любо моє, рейдовий босс!

Патріція Танніс попрохала Вас убити дуже-дуже-дуже (дуже) небезпечного землетряса на ім'я Землетряс Неприбацаний. По чуткам, у нього десь прихована найкраща здобич на Пандорі! Крім того, говорять, що здолати його може тільки група з чотирьох бійців (завали його сам - будь мужиком!).

ЦіліРедагувати

  • Знайти лігво Землетряса.
  • Відчинити лігво Землетряса.
  • Викликати Землетряса.
  • Вбити Землетряса.

ПроходженняРедагувати

Землетряс проходить декілька бойових станів (фаз), кожен з яких продовжується певний період часу, якщо його щупальця не вбити. Під час цих фаз Землетряс буде або діставати гравців ударами щупалець (удари ближнього бою) або кидати шипи на відстані. На початку кожної фази Землетряс переміщується до центу поля бою.

Фази ЗемлетрясаРедагувати

  1. "Ласкаво Просимо" - Землетряс виринає з-під землі, кидає шипи і ховається знову.
  2. "Шипи" - викликає двоє щупалець, що кидаються шипами, атакує в ближньому бою.
  3. "Скелі" - викликає троє щупалець, що кидаються уламками скель, атакує в ближньому бою.
  4. "Промені" - викликає троє щупалець, що випускають лазерні промені, атакує в ближньому бою.
  5. "Напад" - викликає чотири щупальця, що випускають лазерні промені, і двоє щупалець, що кидаються шипами, при цьому вистрілює шипами теж.
  6. "Лють" - перетворюється в Вогненого Землетряса, що атакує в погоні. В цій фазі щупальці відсутні.
  7. "Місиво" - викликає шість дробильних щупалець і стріляє шипами знову.
  8. "Опік" - викликає шість вогняних щупалець і стріляє шипами. Щупальця жбурляють сфери вогню.
  9. "Засмоктування" - перетворюється на Діркуватого Землетряса і притягує гравців до себе.

Після 10-ї фази все починається з фази 1.

Щупальця:

  • Від щупалець-шипів складно ухилитися на близькій відстані.
  • Уламки скель, що кинуті кам'яними щупальцями, летять дуже повільно, але завдають значного пошкодження і можуть перемістити гравця.
  • Променевим щупальцям потрібен час, щоб прицілитися. Але якщо прицілилися, то наносять серйозного пошкодження за секунду часу. До того ж, вони мають найбільший запас здоров'я серед щупалець.
  • Дробильні щупальця атакують гравця, ударяючи згори. Їхнє пошкодження по величині приблизно співпадає з пошкодженням шипованих щупалець. Проте, вони спроможні викинути гравця за межі поля бою.

Землетряс може виштовхнути гравців за межі поля, виринаючи з-під землі або атакуючи в ближньому бою. Ушкодження можна уникнути, якщо вчасно присісти.

"Ви перемогли Землетряса! Чудово!"

ПриміткиРедагувати

  • Єдина тактика Землетряса для уникання атак гравців - це укривання під землею. Проте Ви можете легко передбачити його появу, просто прослідкувавши характерний струс грунту над ним.
    • Землетрус, спричинений Землетрясом під час його руху, наносить постійного ушкодження гравцям. Насправді, розмір ушкодження - 0, але в цей час переривається перезарядка щитів.
  • Зона всередині фалангового щита турелі Акстона надає повного імунітету проти "дірчатого" ефекту, дозволяючи виживати неозначений час. Якщо достатньо очків вкладено в навичок Акстона Караульний, турель легко переживе тривалість цієї фази.
  • Існує баг, коли Землетряс, підкинувши гравця дуже високо (наче гравець тільки-но заходить до поля бою), повертається до фази 1 з повним рівнем здоров'я.
  • Також є баг зі щупальцями, коли гравець в режимі Боротьби за Життя, а щупальці будуть випадково з'являтись і зникати з екрану, що може запобігти гравцю отримати Друге Дихання.
  • Назва місії - це посилання до місії Тобі. Точно. Хана з першої частини, під час якої потрібно було вбити КрабоХраба Неприбацаного.

Випадкова вікі