FANDOM

Зображення виробників зброї.

У всіх іграх є 15 офіційних виробників зброї та екіпіровки зі своїми особливостями і торговими марками, (виробник SCAV в Borderlands: The Pre-Sequel майже у всьому аналогічний виробнику Бандит в Borderlands 2, отже по внутрішній хронології ігор є якраз перехідним етапом до виробника "Бандит", так що, з деякою натяжкою, можна вважати "SCAV" і "Бандит" одним і тим же виробником, але в різних частинах гри). Вони виробляють всю зброю та засоби захисту, які можна знайти в грі. Кожен виробник класифікує свою зброю по типу пошкоджень. Класифікацію можна знайти тут.

ВиробникиРедагувати

Наступні виробники, виробляють зброю, модифікатори гранат, модифікатори класу і Щити.

Примітка: зовнішній вигляд, зазначений тут, підходить для більшості зброї, але може змінюватися залежно від класу матеріалу.

  • Атлас - пошкодження і обсяг магазину вище середнього.
    • Зовнішній вигляд: біле; чим вище клас матеріалу, тим більше чорних вставок.
    • Маркус: "Купіть Атлас, і ви дізнаєтеся, як це - володіти силою богів."
    • Маркус: "Атлас не економить на якості, виробляючи зброю, чудову в усіх відношеннях."
    • В Borderlands 2 цей виробник не зустрічається, так як Атлас після поразки генерала Нокса покинув Пандору.
  • Даль - високе зниження віддачі, але менша точність.
    • Зовнішній вигляд: різні камуфляжні шаблони, які змінюються залежно від класу матеріалу.
    • Маркус: "Даль виробляє відмінні амортизатори віддачі, що дозволяють точно стріляти навіть у розпалі бою."
    • Маркус: ". Даль виробляє зброю для професійних найманців. Велика вага, велика точність і ефективність... якщо у вас вистачить сил його втримати."
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel вся зброя цієї корпорації стріляє чергами в режимі прицілювання. При цьому зброя має дуже низьку віддачу. Даль також виробляє щити. Головна їхня особливість - з деяким шансом при отриманні пошкодження щит викидає посилення, підібравши яке персонаж відновить 25% своїх щитів. Противники, які можуть підбирати спорядження, також можуть підібрати це посилення.
  • Eridian - інопланетна зброя з необмеженими снарядами, але довгою зарядкою. Зазвичай дуже потужне. Не продається в торгових автоматах.
    • Зовнішній вигляд: біодизайн, сильно відрізняється від решти зброї.
    • В Borderlands 2 зброя цього виробника не зустрічається: всі зброя є особливим підвидом зброї інших корпорацій. Однак у всіх реліквій Eridian вказаний як виробник.
    • В Borderlands: The Pre-Sequel також відсутня. Натомість існує Лазерна Зброя.
  • Гіперіон - дуже висока точність і велике зниження віддачі.
    • Зовнішній вигляд: червоне або жовте, чим вище клас матеріалу, тим більше вставок сталевого кольору.
    • Маркус: "Гіперіон запитує:" Який сенс у зброї, яка стріляє повз ціль? Ваша зброя має бути точною, як ви самі ".)
    • Маркус: "Ворог вмирає, тільки якщо в нього потрапиш. Купуйте Гіперіон.!"
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel всю зброю Гіперіона забезпечено компенсаторами віддачі. Це означає, що при тривалій стрільбі точність зброї, замість того, щоб падати, навпаки - збільшується. Проте всі зброя має низьку початкову точність. У характеристиках зброї вказана максимальна точність, яку можна отримати при тривалій стрільбі. Гранати виробництва Гіперіона, перш ніж вибухнути, притягують всіх супротивників до себе в досить великому радіусі. Щити від Гіперіона збільшують втрату від пострілу зі зброї, якщо запас щита повний. Однак при такому пострілі щит пошкоджується.
  • Джейкобс - не виробляє стихійну зброю. Дуже висока потужність, висока скорострільність (швидкість стрільби обмежена швидкістю натискання на спусковий гачок), але висока віддача.
    • Зовнішній вигляд: оранжево-коричневе, з полірованим деревом при високому класі матеріалу.
    • Маркус: "Якщо доводиться робити більше одного пострілу... значить, у вас в руках явно не Джейкобс.")
    • Маркус: "Головна відмінність зброї "Джейкобс"- висока потужність і , якщо чесно, що ще нам потрібно.?")
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel зброю марки Джейкобс часто здатне робити тільки поодинокі постріли. В описі зброї часто зустрічається рядок: "Швидкість стрільби обмежена тільки спритністю вашого пальця" - така зброя має величезну скорострільність, але здатна робити тільки поодинокі постріли.
  • Маліван - виробляє тільки стихійну зброю, що, у випадках зі зброєю Моксі, має технологію регенерації здоров'я. Також незначно збільшені точність і швидкість перезарядки.
    • Зовнішній вигляд: відтінки синього, чим вище клас матеріалу, тим більш світлі кольори.
    • Маркус: "Ви вважаєте, що прості кулі зжили себе? Придбайте Маліван і запаліть по-справжньому!».
    • Маркус: "Зброя Маліван шокує сильніше, ніж будь-які її конкуренти."
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel Маліван також виробляє тільки стихійну зброю. При цьому шанс тимчасового стихійного пошкодження і його величина вище, ніж у інших корпорацій. Трансфузійні гранати Маліван здатні "красти" вороже здоров'я і передавати його господареві гранати. Щити Маліван при повній розрядці створюють стихійну хвилю навколо персонажа, яка пошкоджує всіх супротивників.
  • S&S Амуніція - дуже великий обсяг магазину. Зазвичай виробляє стихійну зброю.
    • Зовнішній вигляд: жовто-чорне, з підвищенням контрасту по мірі зростання класу матеріалу.
    • Маркус: "Слоган S&S: Технології + велика ємність магазину = моя перемога».
    • Маркус: "Якщо ємність магазину здається вам недостатньою, S&S вирішить вашу проблему. Ще більше куль! Всі моделі S&S оснащені збільшеними магазинами.!."
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel даний виробник не зустрічається.
  • Тедіор - надзвичайно швидка швидкість перезарядки з невеликим зниженням утрати і точності.
    • Зовнішній вигляд: матово-сірий, від світло-сірого до бежевого з більш високим класом матеріалу
    • Маркус: "Недорога, надійна, легка зброя з дуже високою швидкістю перезарядки. Тедіор" виготовляє просту у використанні зброю.")
    • Маркус: "Якщо хочете заощадити, ваш кращий вибір - Тедіор."
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel при перезарядці зброї від Тедіора персонаж викидає саму зброю, яке вибухає через невеликий проміжок часу або при контакті з противником, завдаючи шкоди всім в невеликому радіусі. При цьому в руки персонажу цифрується копія такої ж зброї, а всі патрони, які залишалися в викинутій зброї, втрачаються. Пошкодження від кинутої зброї прямо пропорційні пошкодженням від самої зброї і кількості залишених в ньому патронів. Щити від Тедіор не володіють якимись особливими властивостями, однак у них добре збалансовані параметри.
  • Торрг - висока потужність і трохи збільшена скорострільність, значно знижені точність і віддача.
    • Зовнішній вигляд: від темно-сірого до чорного. У міру збільшення класу матеріалу стає темнішим і більше сталевого кольору.
    • Маркус: "На 400 відсотків крутіше. Крім того, Торрг виробляє зброю з нормальних матеріалів!».
    • Маркус: "Торрг поєднує в одному зброю високу потужність, скорострільність і амортизацію віддачі."
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel зброю марки Торрг завжди завдає підвищені вибухові пошкодження, проте снаряди летять значно повільніше. Гранати від Торрга також завжди завдають вибухових пошкоджень і при вибуху поділяються на кілька гранат, які також завдають шкоди. Щити виробництва компанії Торрг при повній розрядці збільшують силу рукопашної атаки.
  • Владоф - дуже висока скорострільність, хороше зниження віддачі, але дуже низька точність.
    • Зовнішній вигляд: оранжево-чорний, з підвищенням контрасту по мірі зростання класу матерала.
    • Маркус: "Владоф. Необов'язково бути хорошим стрільцем. Досить випустити якомога більше куль ..."
    • Маркус: "Хочете випустити якомога більше куль за секунду? Владоф вирішить цю проблему.")
    • В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel зброю від Владоф має найвищу скорострільністю і прийнятну швидкість перезарядки. Окремо варто згадати ракетниці: при пострілі є шанс не витратити ракету. Гранати виробництва Владоф не вибухають в традиційному значенні - вони залишаються на місці і наносять шкоди всім ворогам, які знаходяться в області дії. Щити Владоф здатні з деяким шансом поглинати ворожі кулі - при цьому шкоди не завдається, а боєзапас, якщо він не повний, збільшується. Ракети теж може поглинати.
  • Бандит - новий виробник в Borderlands 2, який з'явився замість S&S Амуніції.
    • Зброя бандитів завжди має величезний магазин, але низьку точність і повільну перезарядку. Багато деталей зброї виготовлені з підручних матеріалів, сама зброя має досить кустарний вид. Ніяких особливих властивостей немає. Гранати від бандитів при кидку починають стрибати і випускати кулі в усі сторони. Окремо варто відзначити масу граматичних помилок в назвах зброї.
  • SCAV - новий виробник в Borderlands: The Pre-Sequel на Елпісі, який займає приблизно ту ж нішу, що і Бандит на Пандорі.
    • Зброя від SCAV володіє схожими властивостями зі зброєю від Бандит, з тією лише різницею, що граматичних помилок в найменуваннях стало менше.

Незбройні виробникиРедагувати

Два виробника не виробляють зброї, але натомість випускають високоякісні модифікатори класу, гранат і щити.

  • Ансін - трансфузійні гранати і швидкозаряджаємі щити. В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel щити виробництва Ансін мають знижений запас самого щита, але збільшують максимальний запас здоров'я персонажа і можуть поглинати стихійні пошкодження.
  • Панголін - прогумовані гранати і щити з високою ємністю. В Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel щити від Панголін знижують максимальний запас здоров'я, але мають значно збільшений запас щита.

Особливий виробникРедагувати

Під час гри можна носити зброю з маркою розробника гри. Найкращий приклад - снайперська гвинтівка Вершник.

  • Gearbox (Виробник) - виробник з назвою студії-розробника гри. Всі типи зброї мають Gearbox-варіант і, в більшості випадків, у них збільшена потужність і дещо вище віддача.
    • Зовнішній вигляд: світле, нетрадиційні кольори змінюються залежно від класу матеріалу.
    • Асортимент: марки не видно, але предмети в грі насправді присутні. Цей виробник використовується для аптечок і регенераторів здоров'я, а також для зброї (зброя, використовується ворогами, але вони не залишають її після смерті)

Видалений виробникРедагувати

На даний момент відомий тільки один виробник, якого вирізали з гри.

  • Corazza - модифікатори гранат, що крадуть заряд щита і деяку подобу корисних захисних здібностей.

Улюблений виробникРедагувати

В Borderlands, в інформаційній вкладці персонажа знаходиться логотип "улюбленого виробника". Тобто того, з чиєї зброї випущено більше куль.

Модифікатори класу і гранат, щити та навички не впливають на це. Тому Ансін або Панголін не можуть бути улюбленими виробниками.

Більшість зброї позашляховиків, включаючи Монстр з Секретна Зброярня Генерала Нокса, і кулемети Mulciber Mk2 вважаються зброєю Тедіор. Єдиний виняток - місця Підривника і Мінера в Лансері, вироблені Атлас.

Множники, застосовувані в подвійному анархісті або ружбаю не йдуть в рахунок. Постріл з ружбая Даль зараховується як одна куля.

Примітки стосовно класу матеріалаРедагувати

Взагалі, зброя з більш високого класу матеріалу буде краще в усіх відношеннях, ніж та зброя, але нижчого класу. Однак, деякі виробники мають кілька відчутних відмінностей між класами 2 і 3, не застосованих до цього правила.

  • Зі зброєю Джейкобс, зброя 2-го класу більш точна, ніж всі інші, має знижену скорострільність і менше збільшення шкоди у порівнянні з класом 1, також 2-ий клас незначно підвищує рівень збільшення прицілу. Клас 3 має найбільше збільшення пошкоджень, найнижчу точність і додає снарядам ефект відштовхування (відкидання).
  • У зброї Гіперіон класу 2 збільшена скорострільність, чого немає у класу 3, з іншого боку в тій ж зброї класу 3 замість цього збільшені швидкість перезарядки і точність.

Деякі виробники вказують матеріал префіксом в його назві (наприклад, Гіперіон Малиновий, Атлас Перлинний). Ці префікси часто мають пріоритет над іншими характеристиками. Наприклад, Гіперіон "Геноцидний Руйнівник" з матеріалом класу 3 стає "Багряний Руйнівник" втрачаючи ефект префікса "Геноцидний".

Випадкова вікі