FANDOM

Випалені Землі (англ. Scorched Earth) – навичок Акстона, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Партизан.

«І праворуч, і ліворуч має бути на 100 кроків чисто»

ОписРедагувати

Навичок додає систему залпового вогню для турелі.

ЕфектиРедагувати

Ракет у залпу: 22 шт.

ПриміткиРедагувати

  • Навичок значно покращує роботу Шаблі, дозволяючи ефективно розбиратися з кочівниками і вантажниками, на яких кулі діють з перемінним успіхом.
  • Якщо вивчити навичок Близнюки з гілки Виживання, то обидві турелі матимуть ракетні установки.
  • Ракети, якими стріляє турель, є зменшеними копіями Дуп Тіни із завдання Вибуховий Експрес.
  • Червоний текст - посилання на повість Братів Стругацьких "Пікнік на узбіччі".
  • Кожна індивідуальна ракета має радіус вибуху, таким чином загальне ушкодження, котре вони спричиняють, максимізується, маючи ворогів згрупованих разом. В результаті, вже й так ефективна тактика кидання гранати Сингулярність одночасно з розгортанням турелі стає навіть більш ефективною.
  • Турель з ракетами завдає на 13% менше кульового ушкодження.
  • Після влучання ворогу в критичну точку буде показано повідомлення КРИТИЧНЕ, проте жодного додаткового ушкодження не буде завдано.
  • Оригінальна назва цього навичку "Scorched Earth" взята з політики "Тактика спаленої землі" – метод ведення війни за допомогою знищення всього корисного, того що може слугувати життєзабезпеченню або існуванню як військ противника, так і цивільного населення — на території, яку може бути зайнято противником.

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання

Випадкова вікі