FANDOM

Винахідливість (англ. Resourceful) – навичок Акстона, який знаходиться в 4-му ярусі гілки Виживання.

«- То як ти, в біса, виліз з камери?

- Секрет фірми...»

ОписРедагувати

Навичок збільшує швидкість відновлення активного навичку Акстона.

ЕфектиРедагувати

Швидкість відновлення: +5% за рівень.

Рівень 1 2 3 4 5
Швидкість відновлення +5% +10% +15% +20%+25%
Тривалість відновлення
(секунд)
40 38.18 38.52 3533.6
Рівень 6 7 8 9 10 11
Швидкість відновлення +30% +35% +40% +45% +50%+55%
Тривалість відновлення
(секунд)
+30% +35% +40% +45% +50%+55%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Інженер, Тактик або Легендарний Інженер.

ПриміткаРедагувати

  • Червоний текст - посилання на фільм "Скеля" з Ніколасом Кейджем та Шоном Конері у головних ролях.
  • Модифікатор класу Інженер забезпечує прямий бонус до швидкості відновлення активного навичку. Всі модифікатори відсотків підзарядки адитивно сумуються разом в якості бонусів у функції T = базовийЧас / (1 + бонуси), незважаючи на їх джерело (навичок, реліквія, модифікатор класу та дружня Сирена з екіпірованим модифікатором класу Завойовниця).
  • З відповідною реліквією Вміння (+36.4% до швидкості підзарядки) та модифікатором класу Чатовий Інженер (+35% швидкості відновлення активного навичку, +6 Караульний, +5 Винахідливість) Турель Шабля може мати 42 секунди тривалість дії з 18.97 секунди часом відновлення (68.9%). Це є найвищий час відновлення, що можливий без допомоги Сирени з екіпірованим модифікатором класу "Завойовниця".

Навички Акстона
Турель Шабля
Партизан Порох Виживання

Випадкова вікі