FANDOM

Вимивання
Вимивання
Локація Харибдовий Гай
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Вимивання (англ. Urine, You're Out) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Клептреп в локації Харибдовий Гай. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Коли Ви повинні йти..."

Змити сечу скаґів.

ЦіліРедагувати

  • Змити плями сечі: 0/5.

ВиконанняРедагувати

Населена скаґами область за Ардонтонськими доками була помаркована сечею скаґа, котра випускає фосфоресціюче світіння вночі. Кожна з п'яти маркованих точок, додатково вказана частиною сучасної техніки. Сеча може бути побачена і змита лише вночі, а подальші ускладнення включають розміщення однієї плями на високому камені в центрі області, що вимагає, для досягнення, піднятись і стрибнути з іншого каменю, і періодичні атаки від скаґів.

Перші напади скаґів незначні і виникають після того, як початкові плями були змиті. Складність атак проте зростає, так як противники переростають в шибайголових скаґів, до моменту очищення п'ятої плями. Якщо гра встановлена на більш високу складність, таку як Режим Величного Шукача або Рівні Надшибайливості, деякі зі скаґів швидше за все будуть Супер Шибайголовими або Величними Шибайголовими різновидами.

"Це можливо не був найславніший момент у Вашій кар'єрі Шукача Хранилища, але він був найбільш їдким."

ПриміткиРедагувати

  • Остання пляма сечі знаходиться за межами цільової зони (маркованої області на карті).
  • Ця місія стає більш клопітною через відсутність чіткого розмежування між темними годинами доби і днем в локації Харибдовий Гай. Нічне небо тут ніколи не показує будь-яких зірок; натомість, воно набуває більш синюватого відтінку протягом ночі, і більш білувато-сірого - протягом дня.

Акстон - Вимивання (Велике Полювання Сера Хаммерлока)06:37

Акстон - Вимивання (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі