FANDOM

Вершина 3: Я лише перевірю
Вершина 3.jpg
Локація Нагір'я
Видає Каріма
Рівень 18
Нагорода 3208 XP, унікальний щит Смертельний Першоцвіт
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Вершина 3: Я лише перевірю (англ. The Overlooked: This is Only a Test) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Каріма в локації Нагір'я. Виконується тут же. Входить у цикл завдань Вершина.

ОписРедагувати

Щит, який Ви створили для Вершини, ще не був випробуваний. Час це виправити. Каріма попросила Вас відправитись до найближчого об'єкту «Гіперіону» та запрограмувати міномет так, щоб він стріляв по Вершині. Якщо все піде добре, щит активується і відіб'є снаряди, що летять.

ЦіліРедагувати

  • Дістатися до гіперіонівського міномета.
  • Ввімкнути міномет.
  • Навести міномет на Вершину.
  • Вистрілити із міномета.
  • Навести міномет.
  • Знову вистрілити із міномета.

ПроходженняРедагувати

Каріма бажає протестувати новий щит Вершини за допомогою гравця, котрому потрібно вистрілити по Вершині з гіперіонівського міномета. Міномет розташований на гіперіонівській базі з видом на долину, Вершина знаходиться в зоні досягання дії міномету.

Майданчик керування мінометом підсвічений на карті активною міткою. Пульт керування кожен раз буде взаємодіяти з клавішею дії гравця (клавіша - "Е"), як тільки Каріма дасть відповідних настанов по наведенню міномету, чи по відкриттю стрільби. В будь-якому разі, після відповідних інструкцій натисніть клавішу "Е". Перший постріл з міномета завдасть "випадкового" удару по халупі неприємного жінконенависника Дейва і відправить його вниз зі скелі. Друга атака продемонструє, що щит Вершини працює.

"Вершина в безпеці! Окрім того хлопця, що загинув."

Випадкова вікі