FANDOM

Вершина 2: Підняти щит
Вершина 2.png
Локація Нагір'я
Видає Каріма
Рівень 18
Нагорода $173, 4812 XP, пістолет-кулемет / щит
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Вершина 2: Підняти щит (англ. The Overlooked: Shields Up) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Каріма в локації Нагір'я. Виконується тут же. Входить у цикл завдань Вершина.

ОписРедагувати

Вершині потрібен щит.

Жителі Вершини хочуть здійняти повстання проти володарів із Гіперіону, проте повстання - ризикована справа, адже Гіперіон може знищити ціле місто в ході всього одного бомбардування. Каріма попросила Вас зібрати якомога більше щитів і кинути їх в міську дробарку. Тоді Каріма зможе зібрати із уламків щит, який укриє місто (такий же щит, як в Сховищі).

ЦіліРедагувати

  • Кинути щити в дробарку: 0/5.
  • Взяти серцевини щитів: 0/5.
  • Доставити частини щитів.

ПроходженняРедагувати

Потрібно п'ять щитів кинути в дробарку. Це можна зробити як збоку дробарки, так і нагорі. В будь-якому випадку, щити, що потраплять до зубчатих коліс дробарки, будуть перетворені на цифрові серцевини щитів, які випадуть збоку дробарки.

Низькорівневі недорогі щити можна придбати в торговому автоматі Зеда в Айсберзі Брехні, проте, найдешевший варіант - зберегти знайдені щити в раніше відкритих локаціях, коли банк Сховища стане доступним.

"Щит зібраний! Тепер, протестуйте його."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на серцевині: "Захисна частина щита."
  • Інші речі, такі як зброя, при потраплянні в дробарку, ввімкнуть її, але серцевина щита не випаде. Будьте обережні!

Випадкова вікі